Ga naar inhoud

Homepage Johan Van Ransbeeck


Johan

Recommended Posts

Volgende zondag gepland om naar Aalst Stript ! te gaan.

 

En ik zou mezelf niet zijn, mocht ik niet van alles gepland hebben.  Ik wil album 3 van de familie Super van Willy Linthout, Christian Iken wil ik nog eens zien in combinatie met Shirow, hoewel ik daarvoor ook een speciaal boekje uit Merchtem van bijheb, ik zou graag de allerjongste Alexander van Bart Proost willen hebben, D'auwe heeft me beloofd dat hij de nieuwe Rooie Oortjes zal meehebben, Wim Vlieg zou ook een nieuw album uithebben, Frits De Blieck zou ook zijn nieuwste album bij uitgeverij Bonte meebrengen,,dankzij Nelly van winkel Hermelijn nog aan enkele De Kiekeboes aangeraakt voor Steve Van Bael, ik moet eindelijk mijn schuld aan Ivan Bulté terugbetalen en wie weet wie we nog allemaal tegen het lijf lopen 😉

 

2024Aals.jpg

Link naar reactie
37 minuten geleden, SPeeDy zei:

Is Ronse op uitnodiging of enkel leden van een vereniging of zo? Vind daar niks over.

Ronse is een (betalende) signeersessie voor (meestal) tekeningverzamelaars op uitdrukkelijke uitnodiging van de organisatoren.

 

Het gaat nu al voor de 10de keer door (ik weet al van 5 verschillende locaties)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...