Ga naar inhoud

Strips uit het archief.


cartoonesk

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Op 12/10/2021 om 15:02, cartoonesk zei:

Twee personen die op het forum van stripster (waar ik deze strip publiceerde) hooghartig commentaar hadden gegeven. Dat ik geen recht had deze strip te maken. Maar daar wil ik het verder niet over hebben...

afbeelding.png.b95b82be4b5cacb3c9690f5b512287c3.png

 

 

Nu de verstripping van Lord of the Flies terug in de aandacht komt, is deze link mogelijk handig kwestie rechten.

 

https://william-golding.co.uk/contact-and-permissions

Link naar reactie
1 minuut geleden, cartoonesk zei:

Houd dan op met aandacht te vestigen op mijn versie, cinco. Die paar hoofdstukken hebben zonder problemen op internet gestaan. Ik heb nu op de eerste pagina hoofdstuk 2 en (gedeeltelijk) 3 verwijderd maar ik vertik het om hoofdstuk 1 te verwijderen. 

 

Het is gewoon een vermelding zodat je wat meer duiding daaromtrent kan terugvinden, aangezien het iets is wat toch aan bod is gekomen op de eerste pagina van dit topic.

 

 

 

Link naar reactie
Zojuist, cinco zei:

Het is gewoon een vermelding zodat je wat meer duiding daaromtrent kan terugvinden, aangezien het iets is wat toch aan bod is gekomen op de eerste pagina van dit topic.

Okay, maar ik weet het nu wel al. Het is zo'n hype dat ik niet eens weet of ik die strip van Aimée wel nog wil lezen, ondanks dat ik haar werk meestal wel goed vind.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...