Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Natte aap

Jaja, het zijn wel goede oplossingen, daar niet van. Maar ik ga nu niet mijn huis opgeven voor dit. Je moet nogs steeds een hoop belastingen betalen, of je nu kleiner gaat wonen of niet...

 

het ging me meer om de onafhankelijkheid dan de grootte. Je bouwt zelf iets kleins dat betaalbaar is en je hoeft geen lening af te betalen. En als je plekje je niet meer bevalt, verhuis ja naar een ander. Al denk ik dat je in de states misschien meer keuze hebt om ergens wild te staan dan in Europa. Misschien ergens in de ardennen?

Link naar reactie

het ging me meer om de onafhankelijkheid dan de grootte. Je bouwt zelf iets kleins dat betaalbaar is en je hoeft geen lening af te betalen. En als je plekje je niet meer bevalt, verhuis ja naar een ander. Al denk ik dat je in de states misschien meer keuze hebt om ergens wild te staan dan in Europa. Misschien ergens in de ardennen?

 

Ik zeg je: Canada. We hebben wel eens een gezin gesproken dat ergens in de wildernis in West Canada zelf een huis had gebouwd (nu ja een verzameling van houten gebouwtjes en containers). Grond is vrijwel gratis maar waar ga je van leven ? Die lui verhuurden paarden en pa werkte af en toe in het hout....... Beetje marginaal maar ja.....  

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

het ging me meer om de onafhankelijkheid dan de grootte. Je bouwt zelf iets kleins dat betaalbaar is en je hoeft geen lening af te betalen. En als je plekje je niet meer bevalt, verhuis ja naar een ander. Al denk ik dat je in de states misschien meer keuze hebt om ergens wild te staan dan in Europa. Misschien ergens in de ardennen?

Ja, probeer dat maar eens hier in de Vlaanders...je mag al niet permanent verblijven op een camping...

 

En wat betreft leningen, het is gewoon wachten tot Redorf komt aandraven met het feit dat het nu de moment is om lening aan te gaan mits de rente die zo laag staat en het spaargeld niks meer opbrengt...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zaterdag hebben we 4 keer voor een gesloten deur gestaan.

De fotograaf was vroeger gesloten. Het koffiekraam op de markt was al weg toen we eraan kwamen. De wereldwinkel was vroeger dicht, en het restaurant 's avonds was gesloten. Ik heb van colère overal een bal door de venster gesjot. Stomme voetbal.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...