Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Natte aap

De scenarioschrijver is de dominante van de twee

 

Dat dacht je maar. ik heb eens met die Barcas staan praten en naar het schijnt is die tekenaar zeer assertief en energierijk, veel te domineren is daar niet aan :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zo is dat. Wat zijn nu 7 uurtjes in een mensenleven?

Dan kun jij gaan in Aap z'n zus haar plaats. Als jij dat toch niet erg vindt...En als het dan helemaal geen grote moeite is voor je, ga maar zitten in mijn plaats ook.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er is geen democratie. Het systeem is reeds lang ondermijnd. En hoe zou dat moeten in zijn werk gaan? Door te gaan kiezen en/of mee gaan tellen op verkiezingsdag...? :e009:

 

Je wordt tegengewerkt op alle vlak. Tenzij je in de politiek stapt om je zelf te verrijken.

Trouwens, ik heb daar noch de tijd voor, noch zin wegens het hebben van zelfrespect.

Link naar reactie

2 maand geleden de handschoentjes van Sochi gekocht op Ebay van een Russische aanbieder, goedkoop en alles perfect verlopen, mooie handschoenen trouwens.

 

Dan kochten we via de officiële shop nog een sporttas maar daar horen we al 2 maand niets meer van, zucht.  :e006:

Link naar reactie

Ja, ik heb'r als tip gegeven om zich in te beelden dat ze't aan iemand die ze goed kent uitlegt en zo op te schrijven. Desnoods om't éffectief tegen iemand te vertellen en op te nemen en dan uit te schrijven. Bij Pasen neemt ze't mee en moet'k het nalezen.

 

Mooi opgelost. Mijn dochter is 11 en wil ook niets liever dan dat ik haar spreekbeurt schrijf/maak. Ik heb de structuur opgemaakt, maar daar stopt het bij, Dan heb ik nog liever dat ze een 6 haalt dan een 9/10.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://america.aljazeera.com/opinions/2014/4/water-managementprivatizationworldbankgroupifc.html

World Bank wants water privatized, despite risks

Humans can survive weeks without food, but only days without water — in some conditions, only hours. It may sound clichéd, but it’s no hyperbole: Water is life. So what happens when private companies control the spigot? Evidence from water privatization projects around the world paints a pretty clear picture — public health is at stake.

In the run-up to its annual spring meeting this month, the World Bank Group, which offers loans, advice and other resources to developing countries, held four days of dialogues in Washington, D.C. Civil society groups from around the world and World Bank Group staff convened to discuss many topics. Water was high on the list.

 

 

Het is dus niet enkel die gevaarlijke gek van een Brabo, CEO van Nestlé, die met zo'n gedachten rondwandelt...

 

En dan zijn er die mij een krankzinnige vinden omdat ik voor bepaalde lieden een treinreis naar de Kolyma wil organiseren.

 

Ik wil een technocratische militaire dictatuur.

Link naar reactie

Kijk, iedereen maakt wel eens een schrijffout of dt-fout maar er zijn grenzen.

 

Verleden week gevonden in de mailbox "dan zien we hoe de kaarten geschut zijn". Serieus meneer middenkader? Heb je de kaarten opgeborgen op een veilige paats of hoor je eerder thuis aan de zakelijke kant van een PAK 43?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Kijk, iedereen maakt wel eens een schrijffout of dt-fout maar er zijn grenzen.

 

Verleden week gevonden in de mailbox "dan zien we hoe de kaarten geschut zijn". Serieus meneer middenkader? Heb je de kaarten opgeborgen op een veilige paats of hoor je eerder thuis aan de zakelijke kant van een PAK 43?

 

ik wil je niet uitlachen hoor. En ik geef je 100% gelijk. Maar ik vind het wel grappig dat je dan zelf een typo maakt in je correctie :D Overigens is dit een duidelijke typo en is dat duizend keer minder erg dan een -dt fout.

Link naar reactie

Ik zou de schuld kunnen doorschuiven en vloeken op de smartphone... maar echt juist is dat niet.

 

 

Als je me wil uitlachen :

* ooit heb ik honderdarmige met 2 d's geschreven;

* per ongeluk ook ooit de tekst "een beertje problemen" doorgemaild. Ik kreeg een zeer mooie afbeelding terug van een troetelbeertje (ontken het niet, je kent ze wel)

*...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik zou de schuld kunnen doorschuiven en vloeken op de smartphone... maar echt juist is dat niet.

 

 

Als je me wil uitlachen :

* ooit heb ik honderdarmige met 2 d's geschreven;

* per ongeluk ook ooit de tekst "een beertje problemen" doorgemaild. Ik kreeg een zeer mooie afbeelding terug van een troetelbeertje (ontken het niet, je kent ze wel)

*...

 

ach, een typo is een typo, no sweat. Shit happens. Ik vond de toevalligheid wel ironisch. Verder niks.

 

Honderd-darmige is inderdaad wel een leuke. (en ja, ik ontken, ik ken die troetelbeertjes niet, ik wil ze niet kennen, dat was per ongeluk dat ik naakt tussen die beertjes aangetroffen werd plus het was enkel maar een gerucht en nee die getatoeëerde regenboog heeft niets met die schattige fluffywuffy's te maken)

 

Mijn collega kwam me een tijdje geleden melden dat de heuvel aan de camion verholpen was ;)

Link naar reactie

Kijk, iedereen maakt wel eens een schrijffout of dt-fout maar er zijn grenzen.

 

Verleden week gevonden in de mailbox "dan zien we hoe de kaarten geschut zijn". Serieus meneer middenkader? Heb je de kaarten opgeborgen op een veilige paats of hoor je eerder thuis aan de zakelijke kant van een PAK 43?

 

 

Hahaha. Zo stuurde onlangs een bekende sportster naar'n vriend van me (die 'n restaurant uitbaat):

"Wij willen graag op ontbeid komen." :lol:

 

Dit lijkt op dyslexie, het door elkaar halen van de d, t, ei, ij enz..

Link naar reactie

Ik had vroeger ook echt heel veel last van dyslexie, niet enkel met zinsopbouw maar ook woorden in het algemeen fonetisch verkeerd interpreteerde en mijn fouten niet als fouten kon lezen en schriftelijke examens waren/zijn steeds moeilijk (ik wisselde ook vaak nummers om, ipv 125 zei ik 251 bvb) maar dt zijn letterlijk regels die je gewoon kan afgaan en volgen en die fouten hebben in principe niet zo zeer iets met dyslexie te maken (ik maak er nu nog hoor, vooral met bvb gebeuren en bedoelen maar volgens mij is dat niet de schuld van dyslexie)

 

Ik weet nog dat ik in mijn middelbaar een speciale les moest volgen tijdens de middag maar dat hielp eigenlijk amper, ik voelde me gewoon steeds meer vervreemden van de rest en steeds onzekerder te worden. Het enige wat gewoon hielp was op mijn eigen heel veel beginnen schrijven en veel oefenen. Ik moet nu nog steeds mijn teksten laten nalezen en maak regelmatig fouten maar ik vind het daarom ook positief als mensen me verbeteren (op een vriendelijke manier uiteraard), hetgene waar ik me echter wel hard aan stoor zijn mensen die zich iets te gemakkelijk achter een handicap als dyslexie schuilen, zo heb je bvb veel jonge mensen die sms-taal zo gewoon zijn en niet de moeite doen om fatsoenlijk te schrijven omdat ze dyslexie als excuus gebruiken

Link naar reactie

Mijn dochter kan geen opstellen schrijven, ze wil zelfs niet vooraan de klas staan al begint dat nu wel te verbeteren. Als enigste meisje in de klas is het natuurlijk niet makkelijk maar gelukkig gaat ze graag naar school. Grafische media, ikke blij. :)

 

Ik schrijf geen opstellen voor haar behalve godsdienst, die lerares is compleet geflipt en eist 3 kwartaalwerken over religie, dood, lijden en nog meer van die rotzooi. Ze is ongelovig en weet aan geen kanten wat te schrijven, daar heb ik me dan wel in hoog tempo doorgewerkt en nog wat plezier aan beleefd zoals het opnemen van deze Tibetaanse begrafenis rituelen. :)

 

https://www.google.be/search?q=Tibetan+Buddhist+Celestial+Burials&oq=Tibetan+Buddhist+Celestial+Burials

 

 

20090212133519956.jpg

Link naar reactie

Mijn dochter kan geen opstellen schrijven, ze wil zelfs niet vooraan de klas staan al begint dat nu wel te verbeteren. Als enigste meisje in de klas is het natuurlijk niet makkelijk maar gelukkig gaat ze graag naar school. Grafische media, ikke blij. :)

 

Ik schrijf geen opstellen voor haar behalve godsdienst, die lerares is compleet geflipt en eist 3 kwartaalwerken over religie, dood, lijden en nog meer van die rotzooi. Ze is ongelovig en weet aan geen kanten wat te schrijven, daar heb ik me dan wel in hoog tempo doorgewerkt en nog wat plezier aan beleefd zoals het opnemen van deze Tibetaanse begrafenis rituelen. :)

 

https://www.google.be/search?q=Tibetan+Buddhist+Celestial+Burials&oq=Tibetan+Buddhist+Celestial+Burials

 

 

20090212133519956.jpg

 

Wel gezellig tijdens ouderavonden, eerst gaat Bonte bekvechten met de lerares frans waarna hij de strijd aan gaat binden met de lerares godsdienst. Tot slot is de lerares geschiedenis aan de beurt.......

Link naar reactie

Ik ben ook ongelovig maar vond Godsdienst altijd één van de leukste, interessantste lessen. Tevens een heel geschikt vak om respect bij te brengen voor andersgelovigen, zo vermijden we dat mensen later religie per definitie als rotzooi bestempelen...

 

Hangt af van de leeraar, ik had een echte priester als godsdienstleraar en na een tijdje vloog ik al buiten voordat de les begon. Anderen waren iets beter maar al die zever kwam me wel de strot uit, als je ongelovige kinderen wil dan stuur je die best naar een katholieke school. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...