Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

 

Ik heb absoluut geen probleem om belasting te betalen, maar de absolute waanzin waar ik hier mee geconfronteerd werd tart werkelijk alle verbeelding, en ik heb nochtans véél verbeelding. 

Dit is nu echt één van die dingen waar de Nederlanders ons met recht en reden dik en dik voor mogen uitlachen. Volgens mij kan zelfs Mozambique dat nog beter dan intervat.

 

Lap, maagzuur.

 

:)

 

Hoe graag ik belgen ook uit wil lachen, op dit punt is ook de nederlandsche staat niet sterk

 

http://www.nu.nl/binnenland/3742872/ruim-425000-mensen-versturen-belastingaangifte-later.html

Link naar reactie

Ik ben er zeker van dat dit al enkele jaren van mijn leven gekost heeft. Als ik straks op mijn 95e op mijn sterfbed lig, dan zal ik de btw dienst vervloeken tot in de zevende cirkel van de hel omdat ik geen 102 geworden ben. Hoe een mens toch kan afzien met zoiets ogenschijnlijk simpels, iets waar een bende IT'ers met ons belastinggeld van betaald worden om het te laten werken. Ik zweer het, die gasten die die rommel in elkaar hebben gestoken zouden nog geen kookwekker kunnen instellen. Als de aliens ooit landen en zouden uitroepen, give me your least valuable members, hop, met een bulldozer schuif ik ze de laadklep van the mothership in.

En dan vroeg ik eens een keertje btw terug van een computer. Werd dat nog geweigerd ook. Ik heb uit pure frustratie vorig jaar mijn btw-nummer terug gegeven. Ik zal mijn activiteiten wel omschrijven als "vorming". Daar moet je geen btw op betalen. En als ik ooit een aanzienlijk bedrag verdien, dan zet ik het uit pure wraak in een offshore eiland. 

Ik heb absoluut geen probleem om belasting te betalen, maar de absolute waanzin waar ik hier mee geconfronteerd werd tart werkelijk alle verbeelding, en ik heb nochtans véél verbeelding. 

Dit is nu echt één van die dingen waar de Nederlanders ons met recht en reden dik en dik voor mogen uitlachen. Volgens mij kan zelfs Mozambique dat nog beter dan intervat.

 

Lap, maagzuur.

 

:)

Je zou je verloren uren in rekening moeten kunnen brengen iedere keer intervat niet werkt. We zouden er winst op maken.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Mijn zus heeft een oproepingsbrief gekregen om te gaan zitten bij de verkiezingen. Daar heeft ze natuurlijk geen kloot zin in (en terecht, dat ze eens iemand anders lastig vallen met al die flauwekul). Dus vroeg ze zich af hoe ze daar onderuit kan geraken. In eerste instantie heb ik geadviseerd om de avond voordien de "voorzitter" op te bellen en zeggen dat de babysit afgebeld heeft en dat haar vriend moet werken, dan de volgende dag om 10 voor acht met haar dochtertje naar de stembus te gaan en te zeggen dat haar dochter geen babysit heeft. Ik durf te wedden dat ze haar naar huis laten gaan.

 

 

Maar, zijn er misschien nog andere waterproof ideetjes om mijn zus niet te moeten laten zitten?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik zou het meer zoeken in (besmettelijke) ziekten: mazelen, blaf hoest, ernstige verkoudheid waardoor de snot vrijelijk op de stempapieren zou vloeien ! 

 

da's inderdaad ook een optie. Maar ik weet niet hoe goed mijn zus kan acteren. Bovendien moet je dan volgens mij ook een doktersbriefje hebben, dus dat is dan ook weer zo'n gedoe.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Dat ze gewoon zegt dat haar broer Natte aap is.

 

helaas is mijn beruchtheid niet buiten de muren van de instelling en deze groepstherapiesessie op de reep doorgedrongen, dus dat zal ook weinig effect hebben.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Welke beruchtheid ?

Waarover heb je't ?

 

 

Ben je de beruchte lappen tekst waar de aap ons mee geselt al vergeten ?

 

 

Lees jij die ? :e010:

 

 

Alleen op dins- en donderdagen.....

 

q.e.d.

Link naar reactie
Gast Natte aap

dat was inderdaad ook iets waar ik aan gedacht had. De voorzitter bellen en zeggen dat je blij bent met de kans om tegen iedereen te zeggen dat ze voor het vlaams belang moeten stemmen. Maar ik denk dat mijn zus dat niet zou durven.

Link naar reactie
Gast Natte aap

fokking kutklotepkokketeringtyfusLidl. Je kan daar 4 variaties quiche kopen. prei en spek, Lorraine met spek, zalm en broccoli en geitenkaas met spinazie. koop ik een quiche met geitekaas en spinazie, blijkt dat er verdomme nog spek in zit ook. Dat kan me an sich geen reet schelen, maar zet dat er dan vooraan op, stelletje lapzwansen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Als dat zo is, dan moet de aapzus het land dienen: voor outer en heerd !

 

waarom? Mijn zus moet toch niet opdraaien voor de hobby van een ander? Als 90% van de bevolking in een collectieve waanvoorstelling leeft, wil dat toch niet zeggen dat iedereen met die onnozeliteiten moet meedoen? Er zijn genoeg halve garen die dit wel uit vrije wil zouden doen, vraag die.

 

Het land dienen zal mijn zus wel doen door belasting te betalen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Tip: maakt uw eigen quiche ! :e005:

 

I know, I know. Ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik normaal gezien ook geen quiche eet. eieren hé, daar doen we zo weinig mogelijk aan ten huize aap (behalve mevrouw aap die deze kankerverwekkende bommetjes gretig binnen slurpt). Maar ik stond daar en had geen zin in een broodje en geen tijd om een slaatje te snijden dus ik dacht, ach, het is al weer meer dan een half jaar geleden dat ik nog eens een ei heb gegeten. Laat ik het nog eens wagen.

 

zoals wij dan zeggen, jezeke straft onmiddellijk :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...