Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Natte aap

de onnozele fuckers van foorkramers blokkeren het verkeer in Antwerpen. Mocht ik zowiezo al enige sympathie voor deze bende ongeregeld hebben, dan hebben ze die bij deze nu absoluut verloren. Waar is de petitie die ik kan tekenen om de sinksenfoor naar Brugge te verplaatsen? Of nog beter, ergens op een booreiland in de zee. Schaf die toestanden uit 1900 toch gewoon af. Oppakken en hun kermiskramen het scheldt in kieperen begot!

Link naar reactie
Gast Natte aap

Grote reclame. Reis door frankrijk vanaf 35 euro met de TGV.

Ik wéét ook wel dat het niet waar is. Er zal ergens 1 bepaalde rit om 5u smorgens 35 euro kosten en dan mogen ze dat afficheren, maar alle andere ritten zullen wel genoeg kosten.

 

en ja hoor. Ik ging eens kijken bij de ritten naar Marseille. De onmogelijke uren zijn 55 euro (7u 'smorgens in brussel zuid is enkel haalbaar als je in Brussel woont of een hotel boekt) de normale uren begint al bij 79 euro. Dus niks promotie.

 

nu ja goed, ik ben toch niks verloren in Marseille. Tstraantvantsintanneke is ook schoon :)

Link naar reactie

Ach nee, dan had ik een tweede verpakking open moeten maken en mijn andere hand ook opengehaald. Na wat brullen kwam mijn vrouw naar beneden die een pleister op de wonde plakte. Het deed wel gemeen zeer. 

 

 

Je hebt je vrouw dan toch wel eens goed uitgekafferd, nadat ze je op een gemeen zere manier bepleisterd heeft?

Link naar reactie
Gast Natte aap

kan ik me voorstellen, dan vliegt dat lampje door het hele huis. Van zo'n dingen kan ik thermonucleair worden (als die term al zou bestaan, hij klinkt gewoon goed)

 

Mja, die reclame werkt bij mij inderdaad contraproductief. Dan krijg ik iets binnen voor twee weken turkije all inclusive in april (perfecte periode om dat eens te doen trouwens. Zonnetje schijnt al lekker maar niet bakkerig, geen volk dus heel het hotel voor jou, ongelooflijk veel te zien in zuid-turkije, gigantische 5sterren saladbar, een paar bomen om in te zwieren, ik heb me daar geen seconde verveeld) voor 500 euro. Maar je moet nog wel je koffers bijbetalen, je transfers naar het hotel betalen, en wat nog allemaal ... dat is op zich geen probleem, maar ik vind het dan niet correct dat je het mag afficheren aan 500 euro.

 

ach ja, reclame hé.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ach nee, dan had ik een tweede verpakking open moeten maken en mijn andere hand ook opengehaald. Na wat brullen kwam mijn vrouw naar beneden die een pleister op de wonde plakte. Het deed wel gemeen zeer. 

 

en dan natuurlijk opmerkingen als: nou nou wat zijn mannen kleinzerig zeg of moet je daar nou zo voor brullen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

lap, ik was er al bang voor. Dankzij de idiote foorkramers ligt een opdracht in de war. Door de files kunnen we niet op tijd bij een verhuis geraken, dus daar later aangekomen. De mensen hebben wel een ladderlift betaald, die blijkbaar ook zelf nét op tijd was (wat niet eerlijk is, ze moeten van veel dichter komen dan wij :) ) dus moeten die mensen bijbetalen voor hun ladderlift omdat wij niet op tijd alles uit elkaar gevezen krijgen (we hebben meestal een uurtje nodig om de dingen uit elkaar te schroeven). En dan is de opdracht van deze middag (meubels ophalen bij een verzegeld pand dat uitsluitend vandaag open gesteld wordt) nog maar de vraag of we het kunnen halen.

 

belachelijk kermisvolk.

Link naar reactie

lap, ik was er al bang voor. Dankzij de idiote foorkramers ligt een opdracht in de war. Door de files kunnen we niet op tijd bij een verhuis geraken, dus daar later aangekomen. De mensen hebben wel een ladderlift betaald, die blijkbaar ook zelf nét op tijd was (wat niet eerlijk is, ze moeten van veel dichter komen dan wij :) ) dus moeten die mensen bijbetalen voor hun ladderlift omdat wij niet op tijd alles uit elkaar gevezen krijgen (we hebben meestal een uurtje nodig om de dingen uit elkaar te schroeven). En dan is de opdracht van deze middag (meubels ophalen bij een verzegeld pand dat uitsluitend vandaag open gesteld wordt) nog maar de vraag of we het kunnen halen.

 

belachelijk kermisvolk.

 

Verhuren jullie gemeubileerde huizen ?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Haha, meer een reactie van: ik dacht dat er echt iets aan de hand was ! Daarna een scheut sterilon op de wonde en tot slot een pleistertje ! 

 

er was ook iets aan die hand

Link naar reactie
Gast Natte aap

Verhuren jullie gemeubileerde huizen ?

 

nee.

als we een schenking krijgen (voor onze meubelhal voor leefloners van ocmw) dan gaan wij dat ophalen maar moeten de schenkers zelf de ladderlift betalen.

Wat de verzegeling betreft, Antwerpen is de strijd tegen de huisjesmelkers aan het opvoeren. De dienst die dan deze mensen opvangt vraagt onze verhuisdienst dan om de meubels van de gemolkene (die door die dienst een tijdelijke transitwoning krijgt) op te halen en bij de transitwoning te zetten. Dus vandaag is er zo'n onbewoonbaar pand door de politie tijdelijk opengesteld voor de gedupeerden om hun persoonlijke spullen te gaan halen. Het probleem is dat zoiets niet elke dag kan, maar enkel op de ad hoc besliste dagen. dat zou ook wat beter georganiseerd kunnen worden, vind ik.

 

maar dus door die staking van het kermisvolk is het nog maar de vraag of we beide opdrachten kunnen uitvoeren. spannend.

Link naar reactie
Gast Natte aap

dat geeft inderdaad voldoening. Het zijn druppels op een hete plaat, maar je gooit er die druppels toch maar op. En soms heb je het geluk dat die druppels tot aan de electriciteit geraken en dan ontploft het systeem en is die plaat ineens snel afgekoeld :)

ok, qua analogie was dat niet direct de beste, maar je snapt wel wat ik bedoel ;)

 

helaas gaat deze job ook gepaard met veel miserie waar je niks aan kan doen. bvb een afrikaanse man van 58, komt naar hier om zijn gezin in Senegal niet van honger te laten omkomen. De man is fysiek op na ginder jarenlang zware fysieke arbeid gedaan te hebben. Hij wil hier een pensioentje opbouwen en ofwel zijn gezin naar hier laten komen of zijn pensioen ginder laten krijgen. Voor sommigen een profiteur, voor anderen iemand die niet bedelt maar werkt voor zijn geld. perspectief. Enkele maanden geleden stierf zijn zus. Dus de kinderen van zijn zus komen naar hem want de vader is spoorloos (tja, je kan dat erg vinden en profiteren, maar de situatie is wat ze is). Dus nog meer monden te voeden met dat schamele beetje dat hij kan opsturen. Vorige week stierf zijn stiefmoeder (echte moeder stierf toen hij kind was) vanochtend kreeg hij het bericht dat zijn vader dood is. De man kwam wat beschonken aan op het werk. Dan sta je machteloos. Het enige wat je zou kunnen doen is hem ontslaan omdat hij gedronken heeft, wat we uiteraard niet doen. Je kan hem wel 20 euro geven, maar daar is hij ook niet mee gered.

Begrip, medevoelen en hem in dienst proberen houden is het enige wat ik dan kan doen.

pffff

Link naar reactie

Kinder Surprise is een rip off. Tegenwoordig zitten er figuurtjes van The Smurfs 2 in die eitjes. Het innerlijke kind heeft zich nog eens laten verleiden die dingen te kopen (ik ben 26...). Ondertussen heb ik er al meer dan tien zo'n doosjes van drie stuks gekocht in pakweg twee maanden tijd. Ik heb nu welgeteld vijf verschillende Smurf-figuurtjes, waarvan die twee Naughty's en Gargamel. 'k Heb hier nog vijf dubbele liggen 2 x Hippe Smurf (die met z'n spiegel) 2 x mannelijke Naughty en 1 x vrouwelijke Naughty (Ik heb d'r al weggeven aan vrienden die al kinderen hebben). Kortom, Brilsmurf en de anderen zijn quasi onvindbaar. 

 

Ja, dat enerveert me een beetje...

Link naar reactie

zopas weeral een telefoontje van 'microsoft vendor regarding your computer', kunnen ze die misdadige spam echt niet tegenhouden bij de telecom's?

 

Deze was dan nog een computer al had ik het niet direct door, volgende keer iets langer luisteren om te zien hoe goed dat systeem werkt.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel, op die manier wordt diervoeding dat juist buiten de houdbaarheidsdatum valt dan toch nog gerecupereerd. Wat gebeurt daar anders mee?

 

Maar dat wil niet zeggen dat men bejaarden op straat moet zetten zonder dat ze nog maar ergens een droge boterham kunnen krijgen.

Link naar reactie

Hoe gaat dat feitelijk in zijn werk, een voedselbank? Kun je daar zomaar gaan aankloppen?

 

Minder behoeftigen moeten eerst bewijzen dat ze minder behoeftig zijn. Vaak zijn het mensen die in de schuldsanering zitten en idd geen poen hebben. Je kan je afvragen wat belangrijker is: eten of een auto of een mobieltje of roken maar goed. Een voedselbank voor mensen, daar kan ik inkomen. Maar voor dieren ? Een 2kg pak kattenvoer kost  2 euro......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...