Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Natte aap

Verschrikkelijke kutband, komt hier regelmatig voorbij op de radio.  :castle:

 

over welke kutband heb je het?

Coldplay is nu afgrijselijk, maar de eerste cd van hen vind ik zeer goed. Maar ik ben dan ook een liefhebber (lees:rabiate fan) van radiohead en elbow. ( ... en van funk en hardrock zolang het maar niet van die teringherrie is en jazz en hiphop en  ... van veel eigenlijk :) )

Link naar reactie
Gast Natte aap

Nu nog cupcakes bakken en gin-tonic drinken!

 

ah, én ik heb net zelf een litertje limoncello gebrouwen. yep, it is so far, hipster, niet aan te ontsnappen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Is Elixir d'Anvers nu weer trendy?? Dat mijn oma dat niet meer mag meemaken...  :e007:

 

hahaha, bij mijn bomma staat er waarschijnlijk ook nog ergens zo'n fles. Naast de eau de cologne 4711 en de avocaat :D Dat was opletten dat je je niet van fles vergiste.

Link naar reactie
Gast Natte aap

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130501_00563193

 

ANTWERPEN - Jacques De Beukelaer (85), een voormalige topman van Elixir d’Anvers, riskeert een jaar cel omdat hij vorig jaar een secretaresse van het bedrijf zou hebben aangerand. De man is ook niet langer welkom in zijn eigen fabriek.

 

da's een reclamestunt. let maar op, straks staat ie op alle affiches:

 

met 1 elixirke in mijn lijf

krijg ik hem weer alle dagen ...

 

ok, zo kan ie wel weer aap, vooruit, in uw kot ;)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Heeft een moutainbike dan geen stuur?

 

IMG_6888.jpg

 

 

Je kunt ook een zadel naar keuze aanschaffen en erop plaatsen.

 

Ik dacht eerder aan zoiets, toen je 'hipster' vernoemde:

 

hipster-bike.jpg

Link naar reactie

Het hangt er allemaal van af wat je ermee wil doen. Op zo'n mountainbike zit je zowat in een zelfde positie als een koersfiets, dwz stuur zeer laag en je hoofd ook. Dat is aerodynamisch goed, je vangt minder wind en rijdt sneller.

 

Maar het is zeer oncomfortabel en helemaal niet geschikt om van het landschap te genieten.

 

Dat zadel op de eerste foto is verschrikkelijk. Na 1 uur... vul zelf maar in.

 

Bovendien, als je snel wil rijden op de gewone weg is een koersfiets veel beter. De enige reden waarom je een mountainbike zou kunnen nemen om in de stad of op de weg te rijden is omdat het trendy is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...