Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

als ik van jou was, zou ik een lening aangaan bij een bank en een rijstkoker kopen. Twee bakjes droge rijst er in. Vullen tot het voorgeschreven streepje. knopje duwen. Lekker tekenen en als de rijst klaar is, zoemt ie je aan tafel.

Link naar reactie

Uncle Bens in een zakje in een hoop water zetten en dan de kooktimer opzetten is ook niet zoveel werk, maar Mauser zal wel enkel tevreden zijn met risotto vrees ik...

 

Ik vermoed geen grote culinaire talenten in Mausert. Wat rijst een stuk droge worst, een paar penen uit zijn tuin.....

Link naar reactie

'k Ben ergens rond deze tijd al 11 jaar PC-loos. Ook op mijn huidige werk bedankte ik voor de gratis laptop en zei dat ik mijn eigen Macbook wel zou gebruiken. 

Dat ligt me prima. Maar vandaag werd ik opgeroepen om de pc bij m'n ouders te maken. Ettelijke uren later weet ik nog steeds niet wat er mis is en is het probleem misschien nog groter geworden. Vreselijk windows en zijn inferieure, gebruikershatende dingen allemaal.. BAH

 

Wisselen? :) Ik zit hier namelijk al anderhalve week te vloeken en te ketteren op dat achterlijke onding dat de pretentie heeft zichzelf een OS te noemen om een Mac only bug proberen te fixen.

Link naar reactie

Welkom terug na de commerciële onderbreking. Even recapituleren. Lav opende de aanval met een "mac is voor hipsters". Spawn riep vanuit het publiek dat Ubuntu een goed OS is.

Waar wachten de maccies op?

Link naar reactie

ok ok, maar kom dan niet klagen dat er niks te beleven is op de reep hé :)

 

De kletterende overwinning gaat met 37 punten op 6,5 naar Lav. Eén jurylid heeft zich onthouden of zijn stemcomputer was kapot, dat kan ook. We weten niet van welk merk de computer is.

Link naar reactie

de wedstrijd is helaas al afgesloten. Deelnames worden niet meer aanvaard. U kan bij de verantwoordelijke een kortingsbon van 0,50 eurocent opvragen voor de aankoop van een geboetseerde iStoomwceend.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...