Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

allemaal niet zo spectaculair hoor. Gewoon, ocmw is een federale materie maar met een bestuur dat gewestelijk geörienteerd is, valt dat niet zo goed. Ze kunnen het ocmw niet afschaffen dus wordt er waarschijnlijk de efficiëntie truc uitgehaald. Diensten afbouwen en onderbemannen om ze inefficiënt te maken en zo te kunnen zeggen dat het werk niet gebeurt en geen effect heeft op de maatschappij.

Dat is al een paar keer in het verleden met succes uitgevoerd. Nva wil deze tactiek nu ook uitvoeren.

Maar of dat zo gaat zijn, is nog maar afwachten, ik denk dat het wat hol gepraat is en dat de boodschapper zelf een verborgen agenda heeft, het is ook een politieker dus ik vertrouw hem a priori al voor geen haar.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2014/02/05/gluren-naar-leefloners-bij-de-buren-mag-het

Gluren naar leefloners: bij de buren mag het
In Nederland mogen autoriteiten verborgen camera’s inzetten om mensen die mogelijk frauderen met hun leefloon op te sporen. De stad Nijmegen heeft hier een protocol voor opgesteld, dat volgens de gemeente inmiddels als ‘landelijk voorbeeld’ wordt gezien.

 

 

Ik dacht dat het zoiets ging worden...

Link naar reactie

Je "vergeet" iets te melden:

 

Een kernpunt uit het Nijmeegse protocol is: er moeten volgens de betrokken instanties sprake zijn van 'ernstige vermoedens' op het gebied van substantiële fraude. Fraude die niet op een andere manier aan te tonen is, bijvoorbeeld in het geval dat een rechercheur van de sociale dienst gevaar zou lopen als hij in zijn auto aan het posten is in de wijken.

 

Van mij mogen ze de bijstand fraudeurs (net als alle andere fraudeurs) snoeihard aanpakken, ze verpesten het voor de rest om maar eens een gemeenplaats te gebruiken.....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Eerst de complete bankaire sektor aanpakken. Vooraleer dit niet gebeurt heeft een overheid geen recht van spreken omtrent uitkeringen en haar andere diefstallen.

 

Mocht er zo'n beleid toegepast worden in België en er hangt een camera ergens in mijn straat dan plant ik er gegarandeerd mijn koevoet in. Ik post de foto's hier op de reep.

Link naar reactie

Je "vergeet" iets te melden:

 

Van mij mogen ze de bijstand fraudeurs (net als alle andere fraudeurs) snoeihard aanpakken, ze verpesten het voor de rest om maar eens een gemeenplaats te gebruiken.....

Ik ben het hier volledig mee eens. Fraudeurs mogen van mij opgepakt worden en uit hun rechten gezet. Indien van buitenlandse afkomst, gedeporteerd naar thuisland, politiek vluchteling of niet. Indien belg, mag er een derde wereldland via de vogelepikmethode (voor de nederlanders, "darts", niet het mannelijk aanhangsel) uitgekozen worden voor deportatie. Het zijn die klootzakken die mijn job onder druk zetten, mijn welzijnswerk in de ogen van de massa en media een slechte naam bezorgen en die het eten afnemen van mensen die het wel nodig hebben. Geen compassie voor dat uitschot.

 

Ook geen compassie voor de grote geld fraudeurs trouwens, mogen van mij ook in zuid soedan gedropt worden.

Link naar reactie

Mocht er zo'n beleid toegepast worden in België en er hangt een camera ergens in mijn straat dan plant ik er gegarandeerd mijn koevoet in. Ik post de foto's hier op de reep.

Die camera hangt er al lang hoor. Misschien niet in je straat, maar wel op plekken waar je regelmatig komt.

 

Trouwens, onze verhuizers zijn voor het grootste gedeelte van allochtone afkomst en hun instructeurs (belgisch) hebben ofwel veel tattoo's, ofwel een zeer grote metalbaard (de gitarist van bliksem) ofwel een truckersmoustache. Ze gingen met hun witte vrachtwagen ergens bij een afrikaan twee tv's ophalen. Nog voor de tweede tv ingeladen was, stond de politie er om te vragen wat we allemaal aan het doen waren. Ze hadden op de camera's een witte vrachtwagen met buitenlanders gezien die tv aan het overladen waren (van die dikke tv's, mais bon) en vonden dat toch wat verdacht :) dus de camera's werken wel degelijk :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ben het hier volledig mee eens. Fraudeurs mogen van mij opgepakt worden en uit hun rechten gezet. Indien van buitenlandse afkomst, gedeporteerd naar thuisland, politiek vluchteling of niet. Indien belg, mag er een derde wereldland via de vogelepikmethode (voor de nederlanders, "darts", niet het mannelijk aanhangsel) uitgekozen worden voor deportatie. Het zijn die klootzakken die mijn job onder druk zetten, mijn welzijnswerk in de ogen van de massa en media een slechte naam bezorgen en die het eten afnemen van mensen die het wel nodig hebben. Geen compassie voor dat uitschot.

 

Ook geen compassie voor de grote geld fraudeurs trouwens, mogen van mij ook in zuid soedan gedropt worden.

Eerst onze speknekvrienden.  Trouwens, onvoorwaardelijk basisinkomen. Wedden dat er plotseling geen druk meer zal zijn in uw job?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Die camera hangt er al lang hoor. Misschien niet in je straat, maar wel op plekken waar je regelmatig komt.

 

Trouwens, onze verhuizers zijn voor het grootste gedeelte van allochtone afkomst en hun instructeurs (belgisch) hebben ofwel veel tattoo's, ofwel een zeer grote metalbaard (de gitarist van bliksem) ofwel een truckersmoustache. Ze gingen met hun witte vrachtwagen ergens bij een afrikaan twee tv's ophalen. Nog voor de tweede tv ingeladen was, stond de politie er om te vragen wat we allemaal aan het doen waren. Ze hadden op de camera's een witte vrachtwagen met buitenlanders gezien die tv aan het overladen waren (van die dikke tv's, mais bon) en vonden dat toch wat verdacht :) dus de camera's werken wel degelijk :)

Blijkbaar niet want de louche deals tussen de roverheid en bankair slachtafval zien ze niet. Ow wait...daar hangen geen camera's...

Link naar reactie

Eerst onze speknekvrienden.  Trouwens, onvoorwaardelijk basisinkomen. Wedden dat er plotseling geen druk meer zal zijn in uw job?

Nee, dan heb ik geen job meer. Wat ik persoonlijk ook niet erg vind. Ik doe dit enkel maar om geld te verdienen want dat wat ik graag doe verdient toch geen bal.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nee, dan heb ik geen job meer. Wat ik persoonlijk ook niet erg vind. Ik doe dit enkel maar om geld te verdienen want dat wat ik graag doe verdient toch geen bal.

Voila, geen probleem dus. 2000 euro zal wel volstaan hé. Da's dan geregeld.

Link naar reactie

allemaal niet zo spectaculair hoor. Gewoon, ocmw is een federale materie maar met een bestuur dat gewestelijk geörienteerd is, valt dat niet zo goed. Ze kunnen het ocmw niet afschaffen dus wordt er waarschijnlijk de efficiëntie truc uitgehaald. Diensten afbouwen en onderbemannen om ze inefficiënt te maken en zo te kunnen zeggen dat het werk niet gebeurt en geen effect heeft op de maatschappij.

Dat is al een paar keer in het verleden met succes uitgevoerd. Nva wil deze tactiek nu ook uitvoeren.

Maar of dat zo gaat zijn, is nog maar afwachten, ik denk dat het wat hol gepraat is en dat de boodschapper zelf een verborgen agenda heeft, het is ook een politieker dus ik vertrouw hem a priori al voor geen haar.

 

hm, misschien heeft die bron toch gelijk. Uithollen om eigen mensen te kunnen plaatsen. Voka grijpt hun kans.

 

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/het-klikte-gewoon-niet-met-dit-stadsbestuur.aspx

Link naar reactie

Ik ben het hier volledig mee eens. Fraudeurs mogen van mij opgepakt worden en uit hun rechten gezet. Indien van buitenlandse afkomst, gedeporteerd naar thuisland, politiek vluchteling of niet. Indien belg, mag er een derde wereldland via de vogelepikmethode (voor de nederlanders, "darts", niet het mannelijk aanhangsel) uitgekozen worden voor deportatie. Het zijn die klootzakken die mijn job onder druk zetten, mijn welzijnswerk in de ogen van de massa en media een slechte naam bezorgen en die het eten afnemen van mensen die het wel nodig hebben. Geen compassie voor dat uitschot.

 

Ook geen compassie voor de grote geld fraudeurs trouwens, mogen van mij ook in zuid soedan gedropt worden.

 

breaking News: EU geeft NVA en Fortuyn wapens.

 

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1533114/profiteurs-uitwijzen-wordt-moeilijker.aspx

 

dit gaat mis.

Link naar reactie

zoals george orwell het al beschreef:

de enige manier voor de elite(upperclass) om continuiteit te garanderen is het uitschakelen van de middenklasse. mensen in de laagste klasse vormen geen bedrijging. die hebben hun handen vol aan de angst voor dit soort zaken.

.

Link naar reactie

duidelijkere afbrokkeling van de westerse "cultuur" is moeilijk te vinden. zoals elke beschaving is er een hoogtepunt, waarna de degeneratie op gang komt.

(ook een mooi voorbeeld vond ik: stel ze graven over 1000 jaar(ofzo) twee musea op. een museum voor moderne kunst (huidig) en b.v. het louvre. dan zullen ze toch zeker bij de eerste denken dat ze op een vuilstort gestuit zijn)

.

Link naar reactie

Yes ! Schitterende tip, Yncke.  Bij Youtube zal het natuurlijk niet werken maar dit is toch wel een waardevolle extensie voor mijn Chrome browser. 

Zaterdag op Facebook in der rechterkolom nogal wat knappe Russische vrijgezelles die me een aardige man vonden en met me wilden trouwen.  Zo'n toestanden zouden toch ook niet op Facebook mogen, vind ik. (niet dat ik in de verleiding zou kunnen geraken ;) )

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=nl

 

AdBlock op chrome schakelt ook alle reclame op youtube uit, ik zou niet kunnen leven zonder

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Damn, overal op het internet propaganda voor het Vlaams nationalisme... op Goodreads, Youtube, Facebook, websites allerhande ... echt irritant.  :e006:

Het Vlaemsch Nazionalisme is inderdaad echt irritant. Het zijn dan ook grove leugens die ze verkondigen.

Link naar reactie

Helpt een ad blocker niet?

 

ken je een goeie adblocker voor safari? Ik heb er nog niet naar gezocht hoor, maar misschien weet er iemand dat gewoon voor ik het opzoekwerk ga doen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

dashboardcamera zijn in rusland zeer populair. vooral om corrupte politie te filmen. alleen waar ga je dan heen met je "bewijsmateriaal"?  (behalve youtube etc..)

Nergens. Maar je hebt toch een leuke illusie dat je wantoestanden weldegelijk kan aankaarten...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...