Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Een slogan ? Zou je willen, dat wordt weer een lap tekst en drie verwijzingen waar hij binnen een half uur een gedegen reactie over eist !

Ik heb nog steeds geen opmerking van je gelezen omtrent die Lawsky. Blijkbaar vind je zo'n zaken allemaal maar kunnen. Zolang ze maar dédi's komen tekenen in zeldzame boekjes opgeduikeld uit stoffige kelderruimten, meegesleurd tot in Angoulême...

Link naar reactie

Die boswachter moet gewoon zijn tweeloop pakken en al dat gespuis afknallen.

 

zwendel = mauser

fritz = stuvio

ben ik nu heel de tijd tegen mezelf aan het leuteren of wat?

 

oh ja, waarschijnlijk wel, niemand luistert, da's ook een vorm van schizofrenie eigenlijk.

Link naar reactie

Zolang ze maar dédi's komen tekenen in zeldzame boekjes opgeduikeld uit stoffige kelderruimten, meegesleurd tot in Angoulême...

 

Dat was geweldig, Lecram, Sneraul en Retep die vlak achter elkaar lang vergeten schatten uit de 80-er jaren aan Margerin, Sternis en Varela presenteerden. Ze vonden het allemaal geweldig, zelfs Margerin toen ik hem een foto van hemzelf liet zien in dat kelderboekie uit 1982 !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De schizofrenie is hier wel in de mode, blij dat ik daar niet aan lijd. Dat zou ik er niet bij kunnen hebben, net nu ik een studie naar Lawsky moet doen.... 

studie...gewoon die paar regels lezen. Wanneer je besluit: 'nou en? Niks mis mee.' dan scheelt er wat aan je. Wat die etterbak van een Lawsky daar wauwelt toont aan dat het denken omtrent monetaire systemen en de legalisatie errond compleet verkeerd zit.

Link naar reactie

Maar dit alles blijkt nu toch in het water te vallen, want ondanks het beloofde verdere overleg met het actiecomité en N-VA kwamen Natuur& Bos en het gemeentebestuur half januari onderling terug samen met als resultaat dat het boswachtershuis de sloophamer mag verwachten.

 

Blijkbaar hebben ze hun kar gedraaid.

 

Je kan dus echt niet lezen. NVA wil dat hok bewaren. Het gemeentebestuur, waar NVA geen deel van uitmaakt, heeft zijn kakje ingetrokken om te overleggen met NVA en het actiecomité. Is dat nu zo moeilijk?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

nee nee een afgewogen oordeel kan niet op grond van een paar losse kreten

 

ja, maar een afgewogen oordeel kan ook niet in een paar kreten gezegd worden, dus moet je volgende keer niet meer klagen als ik weer zo'n gepatenteerde lap neerplemp :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

daar verschillen we dan van mening. In mijn visie is elke mening even veel waard. Ik hoef het er niet mee eens te zijn, ik mag dat stevig afstrijden, maar elke mening is van evenveel waarde. Ook die van Dewinter, Reagan en Mauser.

Maar elke mening zou ook maar voor 1 mening mogen tellen en als alle meningkjes opgeteld zijn, dan pas een eindbalans opmaken. Niet zoals het er nu aan toe gaat. Alle meningkjes ondergeschikt aan de mening met het meeste everzwijndineetjes.

Echt cool van je om mij te vernoemen met 2 uitzonderlijke specimen van onze miezerige soort...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

ja, en als het je niet aanstaat, dan kras je maar op.

In Frankrijk betogen 10 000 voor het traditionele gezin en tegen het homohuwelijk. Nu het zij n er maar 10 000. Stel dat het een meerderheid is en hun stem weegt door en men past de wet aan. Dan moeten homo's maar opkrassen. Of zich aanpassen.

Link naar reactie

In Frankrijk betogen 10 000 voor het traditionele gezin en tegen het homohuwelijk. Nu het zij n er maar 10 000. Stel dat het een meerderheid is en hun stem weegt door en men past de wet aan. Dan moeten homo's maar opkrassen. Of zich aanpassen.

 

nee, dan moeten de mensen die vinden dat die massa ongelijk heeft maar argumenten proberen te vinden om de massa te overtuigen. Dat dit doorheen de geschiedenis al ontelbare keren gelukt is, geeft me wel wat vertrouwen voor de toekomst. Maar voor elke Rosa Parks, nelson mandela, Jos Brink, Galilei Galileio, ... is er wel een Stalin, Thatcher of Fortuyn. Beetje opletten dus met die cult of personality :)

Link naar reactie

Echt cool van je om mij te vernoemen met 2 uitzonderlijke specimen van onze miezerige soort...

 

Ik vind de mening van die twee speciën even oprecht als die van jou. Ik vind hun mening vaak verwerpelijk en die van jou vaak niet (behalve dat gescheld dan) maar jij bent niet meer waard als mens dan zij. Elk mens is er slechts 1 waard. Helaas is dat in onze maatschappij niet zo, maar dat zou ik wel fijn vinden als elk mens er slechts 1 waard was.

Link naar reactie

nee, dan moeten de mensen die vinden dat die massa ongelijk heeft maar argumenten proberen te vinden om de massa te overtuigen. Dat dit doorheen de geschiedenis al ontelbare keren gelukt is, geeft me wel wat vertrouwen voor de toekomst. Maar voor elke Rosa Parks, nelson mandela, Jos Brink, Galilei Galileio, ... is er wel een Stalin, Thatcher of Fortuyn. Beetje opletten dus met die cult of personality :)

Jos Brink :unsure:

Link naar reactie

Haha de aap is op dreef ! :cheerf2:

het zal afreageren zijn :) we hebben net bezoek gehad van onze hoogte baas die een tipje van de sluier opgelicht heeft over wat nva met de zorg voor de zwakken in de samenleving van plan is. Hij mocht het eigenlijk niet zeggen en heeft dus zijn mond voorbij gepraat  :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Waarschijnlijk iets dat niet aan bod komt in hun promofilmpjescampagne die ze een paar dagen geleden gelanceerd hebben...

 

Filmpjes met een waarheidsgehalte van een doos waspoeder...

Link naar reactie

Was dat een filosoof?

 

in zekere zin wel.

 

Ik vind persoonlijk Jos Brink dezelfde impact hebben gehad op de aanvaarding van mensen met een homosexuele voorkeur dan Kompany, Lukaku en Felaini op de aanvaarding van de Belgische verbondenheid van de allochtone gemeenschap. Dat zijn allemaal koplopers, wegbereiders en helden die veel voor hun gemeenschap beteken(d)en.

Link naar reactie

in zekere zin wel.

 

Ik vind persoonlijk Jos Brink dezelfde impact hebben gehad op de aanvaarding van mensen met een homosexuele voorkeur dan Kompany, Lukaku en Felaini op de aanvaarding van de Belgische verbondenheid van de allochtone gemeenschap. Dat zijn allemaal koplopers, wegbereiders en helden die veel voor hun gemeenschap beteken(d)en.

Ik ken hem alleen van melige tv programma's :e001:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

het zal afreageren zijn :) we hebben net bezoek gehad van onze hoogte baas die een tipje van de sluier opgelicht heeft over wat nva met de zorg voor de zwakken in de samenleving van plan is. Hij mocht het eigenlijk niet zeggen en heeft dus zijn mond voorbij gepraat   :)

Kom, vertel het maar.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

nee, dan moeten de mensen die vinden dat die massa ongelijk heeft maar argumenten proberen te vinden om de massa te overtuigen. Dat dit doorheen de geschiedenis al ontelbare keren gelukt is, geeft me wel wat vertrouwen voor de toekomst. Maar voor elke Rosa Parks, nelson mandela, Jos Brink, Galilei Galileio, ... is er wel een Stalin, Thatcher of Fortuyn. Beetje opletten dus met die cult of personality :)

Trouwens, in artikel 16 van de UVRM staat niks over de aard van het huwelijk. Enkel dat vrouwen en mannen een huwelijk mogen aangaan. Maar er wordt niks gezegd over dat dit onderling is. Misschien is het enkel maar homohuwelijk dat toegestaan is en hetero dat verboden is.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

ik mag het niet zeggen :e011:

Het interesseert ons niet of je dat niet mag zeggen van Jabba the hut, het interesseert ons wat de Nieuw Vlaamse Amateurs aan het bekokstoven zijn.

Link naar reactie

Het interesseert ons niet of je dat niet mag zeggen van Jabba the hut, het interesseert ons wat de Nieuw Vlaamse Amateurs aan het bekokstoven zijn.

 

het interesseert mij wel of hij zijn spionnen niet op de reep heeft om te zien of ik geen dingen zeg die ik niet mag zeggen :D

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Daar reken ik wel mee af. :e011:

Ik heb een neus voor verkapte ponzi-liberalen.

 

Ach feitelijk kunnen we wel ietwat verwachten in de aard van: die mini-jobs erdoorduwen en een hoop  mensen op straat zetten. Verplichte euthanasie voor ouderen? Kosten-baten analyse in de geriatrie? Ziekenhuizen worden gerund door een derderangs boekhouder met Milton Friedman-aspiraties?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...