Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Sorry? Jij probeert mijn probleem op te lossen, dan zeg je toch niet sorry.

 

Geen foutmelding. Als ik het afbeelding-icoontje aanklik komt er een grijze film over het scherm met een vakje voor de url van het plaatje. Ik plak de url, klik OK, en dan gebeurt er niets. Het grijs blijft, de url blijft staan, maar er gebeurt niets.

Browser: IE, versie kweenie. Updates heeft de pc onlangs gedaan (dat doet ie zelf, hoor.)

Geen adblocker

Voorbeeld kan ik niet geven.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Browser: IE, versie kweenie. Updates heeft de pc onlangs gedaan (dat doet ie zelf, hoor.)

Ah. Ik denk dat dat wel eens de interessantste richting zou kunnen zijn om in te zoeken. Heb je de mogelijkheid om 't met een andere browser eens te proberen?

 

 

En anders, als alternatief eens proberen met:

[img]http://www.piccies.be/prentje.jpg[/img]

't Is een beetje lastiger dan met de UI, en of 't werkt hangt ook af van welke theme je gebruikt.

Link naar reactie

Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar

 

Op mijn Win8 laptop

 

werkt deze link wel

 

 

 en deze niet

 

 

Op mijn Android tablet is het juist andersom.

 

Op m'n mac is het ook andersom, de bovenste werkt niet, de onderste wel.

[img]http://www.piccies.be/prentje.jpg[/img]

Lukt het om codes te plaatsen en te quoten via de 2 icoontjes ernaast?

 

Popup blocker geïnstalleerd?

 

Een ander thema kiezen links onderaan? Het standaard thema is IP.Board

Link naar reactie

We zullen eens proberen.

 

...

 

Oh joy, url kopiëren en plakken lukt ook al niet. Niet via rechtsklikken en oplakken, niet via één van die icoontjes om te plakken uit word, als platte tekst, ...

 

Ik zal Chrome eens in gang trekken.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

In Nederland vierden we dat er 200 jaar door een koning werden bestuurd. Napoleon had een paar jaartjes roet in het eten gegooid maar in 2013 landde Willem 1 (thans Huub Stapel) te Scheveningen. Huub landde met een amfibietoestel vol wakkere mariniers, hij reed door Scheveningen, toegejuicht door visserslui en s'middags mochten een paar geintegreerde medelanders een liedje rappen/zingen. Een leuk gebeuren dus eigenlijk moet ik dat elders plaatsen..........

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In Nederland vierden we dat er 200 jaar door een koning werden bestuurd. Napoleon had een paar jaartjes roet in het eten gegooid maar in 2013 landde Willem 1 (thans Huub Stapel) te Scheveningen. Huub landde met een amfibietoestel vol wakkere mariniers, hij reed door Scheveningen, toegejuicht door visserslui en s'middags mochten een paar geintegreerde medelanders een liedje rappen/zingen. Een leuk gebeuren dus eigenlijk moet ik dat elders plaatsen..........

Jij en een bus bejaarden? :e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het sukkelgehalte is in royal NL ongemeen laag. Waar dat aan ligt weet ik niet maar schandaaltjes, dommige dingen ed hebben zich al jaren niet meer voorgedaan. En we hebben Maxima natuurlijk !

Behalve gaan skieën waar het niet mocht...

Link naar reactie

Behalve gaan skieën waar het niet mocht...

 

Het vervelende is nu juist dat dit de meest slimme oranje betrof. Hij was getrouwd met een burgermeisje dat niet door de keuring kwam waardoor hij niet eens meer lid was vh koninklijk huis. Hij heeft altijd zijn eigen centjes verdiend en ijverde voor het gebruik van duurzame energie....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het vervelende is nu juist dat dit de meest slimme oranje betrof. Hij was getrouwd met een burgermeisje dat niet door de keuring kwam waardoor hij niet eens meer lid was vh koninklijk huis. Hij heeft altijd zijn eigen centjes verdiend en ijverde voor het gebruik van duurzame energie....

Centjes verdiend op de rug van een ander zoals aandelen enz... graaier bij Telenet...ijveren voor duurzame energie, het zal wel. Ijveren voor bedrijven die zo van die 'groene stroom' ( op basis van houtskool en pellets ) produceren en daar terug aandeelhouder in zijn...jaja.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...