Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

De liberalen verpatsen onze privacy. Merci Michel.

 

http://www.knack.be/nieuws/belgie/louis-michel-ondergroef-europese-privacywet/article-normal-116630.html

 

MR-Europarlementslid Louis Michel zou een dubieuze rol gespeeld hebben bij de Europese privacywet. Hij diende meer dan honderd amendementen in die de privacy verregaand aantasten.

 

 

Bonte kan alvast een portret van Michel boven zijn bed hangen, aangezien hij voorstander is om ieders privacygegevens onder te brengen in  databases...

Link naar reactie

Daarzie, de liberaal... Lowie Michelleke verkoopt ons aan the corporate world...

 

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/panorama/EP_131121_Panorama

 

Interessante docu. Hoe is het mogelijk dat er amendementen namens Louis Michel worden ingediend, zonder dat hij er zelf weet van heeft? Dat ondermijnt toch het democratisch proces?! Ook interessant dat hij in dezelfde EU-fractie (ALDE) zit als een Sophie in 't Veld die de vleesgeworden beschermer is van onze privacy gegevens.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Interessante docu. Hoe is het mogelijk dat er amendementen namens Louis Michel worden ingediend, zonder dat hij er zelf weet van heeft? Dat ondermijnt toch het democratisch proces?! Ook interessant dat hij in dezelfde EU-fractie (ALDE) zit als een Sophie in 't Veld die de vleesgeworden beschermer is van onze privacy gegevens.

Omdat niemand de liberalen zal verdenken van uitverkoop van de burgers aan bedrijven. Maar liberalen zijn wel de pleitbezorgers van een maatschappij waarin bedrijven het het zeggen hebben. Alle macht overhevelen naar de bedrijfswereld en nog een schijnoverheid laten bestaan. Een soort uithangbord dat de indruk moet wekken dat er een overheid is die waakt over de burger. Maar in realiteit zijn het wolven in schaapskleren. Die Sophie zit daar echt op haar plaats, midden in't veld...

 

Haar ideale wereld: de corporate state dagelijks over haar heen laten gaan.

Link naar reactie

Dagelijkse ergernis: het weerbericht op de treurbuis, eerst wordt het weer van de afgelopen dag behandeld (alsof ik dat zelf al niet heb meegemaakt) dan komt het weer in Zuid Kazachstan, West Vlaanderen en de Midlands aan bod en tot slot wordt het nederlandse weer van de volgende dag (waar we allemaal op zitten te wachten) snel afgeraffeld.......

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een stichtend genie uit de rangen van het Vlaams Belang ( vendelzwaaiende Vlaamse post-hitlerjugend annex opvrijen van de Joodse gemeenschap in Antwerpen om ze op te zetten tegen de moslimgemeenschap ) stelde onlangs voor op een politiek forum om het weerbericht op de VRT op te delen in een Vlaams en een Waals bericht. Zo hoeven we dan geen onzin of oninteressant nieuws te aanhoren of het n u regent of zonneschijn is over de taalgrens...

 

 

Alsof een inwoner uit Gent of Luik niet buiten zijn stad komt...

 

:e009:

Link naar reactie

Ik merk al enkele jaren dat ook de verkeersinfo over onze zuidelijke landshelft vaak erg pover uitvalt.  Behoorlijk ergerlijk, zeker omdat ik me daar vaak begeef.  Maar ongetwijfeld biedt een Vlaamsch ijzeren gordijn binnen enkele jaren wel een oplossing.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

'k Heb'n quasi-perfect vulpotlood gevonden: Staedtler Triplus Micro, alleen jammer dat 't gomgedeelte zo snel afbreekt.

 

'k Heb Staedtler een mail gestuurd met de problematiek. Op 2 maanden tijd gaven er al drie de geest. 

 

triplus-774.jpg

 

Ik heb er ook zo één die ik al meer dan 2 jaar gebruik en de gom is er nog steeds aan (ik gebruik meestal inderdaad een aparte gom maar dan nog heb ik die standaard gom al regelmatig gebruikt en er nooit problemen met gehad). Je haalt je gom er toch niet te ver uit ofzo?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...