Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Seagate aandelen varen er wel bij. Op relatief korte tijd koers x3 en dividend x2  -_-:e007::P

Zie: daar heeft Trutteboom het lef niet voor om zoiets te verkondigen. Allez, zeg nu zelf: wat voor antwoord moet je bieden op de vraag 'Waarom moet alle internet- en telefoondata bijgehouden worden voor een jaar lang, om te beginnen?'

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Maar dat zegt Trutteboom niet tijdens het journaal. Er wordt enkel gemeld dat dergelijke strategie ten uitvoer zal gebracht worden. In samenwerking met die andere graaier, VDL. En dat het feitelijk niet zo streng bijgehouden moet zijn volgens de EU-richtlijn, maar dat ze toch opteren om een pak restrictiever te werk te gaan. En daarmee is de kous af. Noppes verdere uitleg, waarom, wat, wie...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De naam staat er bij. ;)

 

Ik zou weer vertrouwen in de politiek krijgen, op den duur.

barbara_steeman_la_politica_che_piace-50

Indien mijn opzoekwerk juist is dan heeft dat wicht communicatiewetenschappen gestudeerd. En zoiets mag dan in de politiek.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Om het de Amerikanen makkelijker te maken, natuurlijk.

Wel, ik weet dat,  jij weet dat. Maar ze hebben gewoon het lef niet om zoiets vlakaf te zeggen in een nieuwsuitzending.

Link naar reactie

Wel, ik weet dat,  jij weet dat. Maar ze hebben gewoon het lef niet om zoiets vlakaf te zeggen in een nieuwsuitzending.

Ik ga eens wat filmpkes van Maiden, Sabbath enz versturen, en in de bijgestuurde tekst woorden als "bomb, usa, president, cia, nsa, washington dc" enz zetten.

Hebben die nerds van de NSA die dat allemaal uitvlooien toch nog wat goeie muziek tijdens het werk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ga eens wat filmpkes van Maiden, Sabbath enz versturen, en in de bijgestuurde tekst woorden als "bomb, usa, president, cia, nsa, washington dc" enz zetten.

Hebben die nerds van de NSA die dat allemaal uitvlooien toch nog wat goeie muziek tijdens het werk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 

 

Hmmm...ik weet niet...heb er toch mijn bedenkingen bij. Wat betreft het gedeelte over de financiering van de Nazi's door Wall Street: ok. Dat is aantoonbaar.

 

Maar Lenin? Risky business hé, een stel revolutionairen ettelijke miljoenen lenen? Het is wel zo dat Lenin door de oorlog te stoppen met Keizerljk Duitsland een nieuw verdrag kon afsluiten met de Duitsers. Duitsland kreeg Oekraine en Lenin steun in vorm van geld en wapens. Trouwens indien Lenin gefinancierd zou geweest zijn door Wall Street dan is het niet de bedoeling dat Rusland zou uitgroeien tot een even sterke natie zoals de US. En ook: bij wie zou hij wapens kunnen gekocht hebben? Alle logistieke routes naar Rusland waren onder controle van de Geallieerden. De Geallieerden vochten openlijk mee met de witte Tsaristische troepen tegen het Rode Leger. Vlootbasissen werden gebombardeerd. En ook: je dacht toch niet dat Lenin Wall Street zou terugbetalen?

 

Is het niet eerder dat Sutton zijn Nazi financiering doorgetrokken heeft naar de USSR?

Link naar reactie

Hmmm...ik weet niet...heb er toch mijn bedenkingen bij. Wat betreft het gedeelte over de financiering van de Nazi's door Waal Street: ok. Dat is aantoonbaar.

...

 

En ook: je dacht toch niet dat Lenin Wall Street zou terugbetalen?

 

 

Ik zou zeggen: lees het boek eens. Daarin wordt op een heel droge manier door het citeren van ondertussen vrijgekomen documenten ook aangetoond welke steun er gegeven is door wie en op welke manier.

Wie heeft het over lenen en terugbetalen? Sponsoren en steunen is iets geheel anders.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...