Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Ja, erg irritant. Maar begrijpelijk daar het vaak Amerikaans product betreft en je weet hoe zot die lawsuits daar vaak zijn.....hete bak McSnack koffie tussen je benen en auto rijden....benen verbrand want de hete koffie ging er over heen.....en de fastfoodketen is dan verantwoordelijk...WTF!!?!?

Lollige is wel dat al die Tokkies hier dan zo geindoctrineerd zijn door die Amerikaanse tv dat ze mij in de winkel ook wel eens op een nat plekje wijzen en zeggen dat als ze uitglijden je een zaak aan je broek hebt......tja, maar dit is NL...waardebonnetje en klaar, rut up.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/11/voor-iedereen-op-aarde-70-miljoen-als-rothschild-zijn-vermogen-deelt/#.UncSCbPU5xA

 

Wat mij betreft sturen we een einsatzkommando of een NKVD eenheid onder leiding van Kameraad Yezhov naar dergelijke heerschappen.

 

De treinen mogen ook weer richting Siberië tuffen...

 

Vrijheid om te ondernemen... :e009:

 

Laat de markt haar werk doen... :e009:

 

Liberalen moeten zowat het stomste zijn wat deze planeet voortbracht.

Link naar reactie

"Explosiegevaar door brand. verlaat direct het gebied. vermijd rook. volg aanwijzingen van hulpverleners op."

 

het is maar één voorbeeld van wat de Nederlandse rijksoverheid zoal naar de mobieltjes van haar brave burgers kan sturen. Over massadrill gesproken...

Link naar reactie

Het is weer donker in de avond, als ik dan op de fiets over het plattelandsweggetje naar huis peddel word ik regelmatig verblind door autos die groot licht voeren. Dat het sluikverkeer daar met 80 km per uur gaan racen is al vervelend maar dat die klootzakken een ieder gaan verblinden.......

Link naar reactie

Het is weer donker in de avond, als ik dan op de fiets over het plattelandsweggetje naar huis peddel word ik regelmatig verblind door autos die groot licht voeren. Dat het sluikverkeer daar met 80 km per uur gaan racen is al vervelend maar dat die klootzakken een ieder gaan verblinden.......

 

Of dat ze (*) niet weten dat het in de bebouwde kom verboden is om met grootlichten te rijden.

Of dat ze niet weten dat het in de bebouwde kom verboden is om fietsers in te halen als er een tegenligger afkomt.

 

 

 

(*) die klootzakken vanwaar sprake.

Link naar reactie

Ha, gisteren reed ook ik in 't donker naar huis en passeerde daarbij drie fietsers, waarvan 2 bejaarden en die bejaarden hadden géén licht of reflectoren op hun fiets. Had ik m'n grootlichten niet opstaan, ik zou ze omgeknald hebben. De derde fietser was een coureur die'n flikkerlicht op had. 

 

flikkerlicht ?

 

Ik voer immer goede verlichting op het rijwiel...

Link naar reactie

Mensen die geld betalen om in een muffe sporthal op een loopband te lopen of op een hometrainer gaan fietsen, dat zijn idioten. Zulke zaken kun je ook buiten in de frische lucht doen, voor nop en je komt nog ergens.

 

Ik ga de hometrainer toch niet buiten zetten in de regen. Dan liever voor tv.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...