Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Ik stel me soms toch de vraag of het alternatief dan moet komen van mensen die iedereen wiens denken hen niet aanstaat, dood wensen.  Veel beter dan het fascisme dat ze zo verfoeien klinkt me dat in elk geval niet, integendeel.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik stel me soms toch de vraag of het alternatief dan moet komen van mensen die iedereen wiens denken hen niet aanstaat, dood wensen.  Veel beter dan het fascisme dat ze zo verfoeien klinkt me dat in elk geval niet, integendeel.

 

 

Wat ik hier nu weer lees...

 

'EU-politici houden onvoorstelbare privileges en luxe - tot de ondergang'

 

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/10/EU-politici-houden-onvoorstelbare-privileges-en-luxe--tot-de-ondergang

Ga je niet reageren op Stiltes terechte opmerking?

Grr. Argh.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel, hetgeen Bracke en de andere patsers trachten te bewerkstelligen is in de zelfde lijn zoals Tatcher te werk ging. Daarmee is niemand geholpen.

 

Ik heb geen enkele sympathie voor lui die zo'n politiek willen bestendigen.

Link naar reactie

Ik heb ook geen sympathie voor dat soort mensen, maar ze hier doodwensen zorgt er wel voor dat niemand je serieus neemt.

Er zijn nochtans vele dingen waar ik (en ongetwijfeld nog andere mensen) met jou akkoord over zijn. De vorm waar je het in giet, stoot echter enorm af.

 

Je kan ook radicaal zijn zonder als een schuimbekkende dolle hond om je heen te schreeuwen.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Donnie verwoorde in elk geval mooi wat ik bedoelde.  Ook ik volg je, zoals je wel weet, vaker in je politieke ideeën, maar ik heb het moeilijk met de manier waarop je in gedachten omgaat met je politieke tegenstanders.  Stel dat je zulks in de praktijk zou brengen, creëer je dan niet net de politieke sfeer die heel wat van je opponenten ook net in praktijk brachten of brengen, en waartegen je eigenlijk net wilt ageren?  Een wereld waarin elke vorm van politieke tegenstelling kan leiden tot het je ontdoen van die politieke tegenstand, is dat niet net het soort wereld geschapen door fascisten, dictaturen,... .  Verre van de ideale wereld waar we eigenlijk naartoe willen, toch? 

Maar... zoals gezegd, ik heb op zich niets tegen extreme ideeën, integendeel.  Extremisme is vaak nodig om een bepaald idee levend te houdend, al was het soms slechts op de achtergrond.  Ik zie het vaak als een waakvlam, hopend ooit wel op te kunnen laaien. 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Donnie verwoorde in elk geval mooi wat ik bedoelde.  Ook ik volg je, zoals je wel weet, vaker in je politieke ideeën, maar ik heb het moeilijk met de manier waarop je in gedachten omgaat met je politieke tegenstanders.  Stel dat je zulks in de praktijk zou brengen, creëer je dan niet net de politieke sfeer die heel wat van je opponenten ook net in praktijk brachten of brengen, en waartegen je eigenlijk net wilt ageren?  Een wereld waarin elke vorm van politieke tegenstelling kan leiden tot het je ontdoen van die politieke tegenstand, is dat niet net het soort wereld geschapen door fascisten, dictaturen,... .  Verre van de ideale wereld waar we eigenlijk naartoe willen, toch? 

Maar... zoals gezegd, ik heb op zich niets tegen extreme ideeën, integendeel.  Extremisme is vaak nodig om een bepaald idee levend te houdend, al was het soms slechts op de achtergrond.  Ik zie het vaak als een waakvlam, hopend ooit wel op te kunnen laaien. 

 

Is een extreme manier van uiten niet inherent aan extremisme ? Stemt Mausert niet naadloos vorm af op inhoud ?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

:e005:  :e005:  :e005:  :e005:  Ik mag stilte wel.

Stilte is dan wel weer een persoon die zou te lijden hebben door jouw tolerante houding jegens malafide financiele goochelaars en diens politieke loopjongens.

Link naar reactie

Verdomme mijn avond naar de klote omdat ik eind van de dag een zatlap in mijn winkel had die vervelend ging doen, na zich onbeschoft gedragen te hebben de winkel wilde verbouwen en uiteindelijk mij sloeg.....wat ik al aan zag komen, dus goed raak was het niet. Ze hebben hem per ambulance af kunnen voeren, hij kwam op weg naar beneden met zijn hoofd ergens tegenaan, spijtig. Beer van een kerel, ik moest helaas goed door slaan anders had ik zelf klappen gehad. Fijne 1e dag na een weekje vakantie. Ik had vanavond liever een strip gelezen ipv aangifte doen op een bureau.

Link naar reactie

Is dat zo ? Stilte lijdt je sterk onder mijn tolerantie ? Of zit Mausert weer eens raar te ranten ?

 

Ik lijd onder behoorlijk weinig eigenlijk.  Maar ik kan er niet tegen dat ik niet meer op de naam van dat programma met Joke Van Leeuwen kan komen.  Vreselijk toch, zo van die namen,... die je je gewoon niet meer schijnt te kunnen herinneren op een bepaald moment.  Daar laat ik soms haast mijn slaap voor, en ik ben eigenlijk een erg goed en makkelijk slaper.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Met mijn nieuwe laptop kan ik eindelijk wat nieuwere pc games spelen. FarCry 3 gekocht. Blijkt nu dat je een account moet aanmaken bij Uplay om dat te kunnen spelen.

 

Ik wil al die crap niet op mijn pc. Ik heb al betaald voor het game, waarom zou ik het niet gewoon kunnen spelen :111:

 

En hoplqm nqdqt ik Uplqy geinstqlleerd hebm is ;ijn keyboqrd plotseling auerty gezorden< Dqt is ql de tzeede keer dqt ik dqt voorheb< Sto;;e Zin*

Link naar reactie

Met mijn nieuwe laptop kan ik eindelijk wat nieuwere pc games spelen. FarCry 3 gekocht. Blijkt nu dat je een account moet aanmaken bij Uplay om dat te kunnen spelen.

 

Ik wil al die crap niet op mijn pc. Ik heb al betaald voor het game, waarom zou ik het niet gewoon kunnen spelen :111:

 

En hoplqm nqdqt ik Uplqy geinstqlleerd hebm is ;ijn keyboqrd plotseling auerty gezorden< Dqt is ql de tzeede keer dqt ik dqt voorheb< Sto;;e Zin*

Ctrl + shift, dude.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Met mijn nieuwe laptop kan ik eindelijk wat nieuwere pc games spelen. FarCry 3 gekocht. Blijkt nu dat je een account moet aanmaken bij Uplay om dat te kunnen spelen.

 

Ik wil al die crap niet op mijn pc. Ik heb al betaald voor het game, waarom zou ik het niet gewoon kunnen spelen :111:

 

En hoplqm nqdqt ik Uplqy geinstqlleerd hebm is ;ijn keyboqrd plotseling auerty gezorden< Dqt is ql de tzeede keer dqt ik dqt voorheb< Sto;;e Zin*

Kleine update....misschien moet je heel even geduld hebben.....vers van de pers...

 

 

http://www.gamer.nl/nieuws/435286/ubisoft-stopt-met-online-pass

Link naar reactie

Kleine update....misschien moet je heel even geduld hebben.....vers van de pers...http://www.gamer.nl/nieuws/435286/ubisoft-stopt-met-online-pass

Bedankt voor de info, maar ik heb me toch maar aangemeld.

En ik kan wel begrijpen dat je moet aangemeld zijn voor online gaming, maar dat heeft toch niks met de singleplayer vandoen.

Voor het pirateren moeten ze maar proberen de piraten het leven zuur te maken, niet de eerlijke kopers.

Link naar reactie

Mee eens. Maar ja, het is haast niet te doen. Zelfde geldt voor al die anti-piraterij boodschappen op dvd's/blurays die je niet kunt skippen......hey, ik heb het gekocht hoor, die boodschap is niet voor mij. Al het kopiëren heeft allang een te belachelijke omvang gekregen.

Dat is inderdaad ook een konstante ergernis. En het ergste is naruurlijk dat de piraten er (denk ik) geen last van hebben, want die kunnen het eraf halen. Enkel degenen die legaal kopen hebben er last van. De wereld op zijn kop.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...