Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gisteren zag ik een filmpje met daarin alle crises waar Martens voor stond: de door Koen al gememoreerde raketten, abortus wet en veel, heel veel taalstrijdgeouwehoer. Mannen met brommerhelmen op die elkaar te lijf gaan met stokken en idioot die met een geweer vanuit zijn raam anderstaligen beschoot, het soort beelden waardoor nederlanders zeggen: rare jongens die belgen !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Disney. Alles wat er eigenlijk onder die naam geproduceerd wordt. Waarom, weet ik niet altijd. Deels omdat het een infantiel gehalte heeft. Deels omdat ik het niet kan uitstaan zonder enige aanwijsbare reden of gegrond argument. Het zuigt, ik moet het niet en ik wil het niet. Zelfs als ik er niet mee geconfronteerd wordt. Leven met het besef dat het bestaat is er eigenlijk teveel aan.

 

Can we fucking bomb 'merica now? Can we?

Link naar reactie

Voor enkel te surfen of enkel te e-mailen heb je het niet nodig, maar vanaf het moment dat je twee vensters of toepassingen tegelijkertijd hebt openstaan is het toch wel handig.

Neem bvb fotobewerking: op één scherm heb je de afbeelding staan, op het andere scherm staan de controlepanelen.

Link naar reactie

Een tweede monitor is nochtans zeer handig retep.

 

Zwendel: anders moet je de HDMI output gewoon eens disablen in de geluidsinstellingen: http://superuser.com/questions/458714/windows-not-remembering-default-audio-device

Potdorie, zo lukt het inderdaad, bedankt Mask!

 

 

Ik begrijp dan niet waarom je een laptop koopt om hem dan weer aan een monitor te hangen. Dan koop je toch gewoon een systeem ?

Ik heb hem op verschillende plaatsen nodig en thuis heb ik liefst een groot scherm (27 inch), dat is heel wat handiger + ik hang er dan een gewoon keyboard aan.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mauser gebruikt 6 schermen heb ik me laten vertellen. Wanneer hij op het éne geband wordt springt hij naar het volgende.

Tiens, dat heb ik  nog niet voorgehad, gebannen worden op een scherm. Dat volledig in mijn bezit is. Mask weet waarschijnlijk zaken over mij waarvan ik het bestaan niet eens afweet...

 

Linke vogel, die Mask...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat scherm is ook van mij of van Mask hoor, ik wist niet dat je zo op bezit was gesteld. Wat een hebberd is die Mausert, 6 schermen.......

Heb jij of Mask dat scherm nodig om te kunnen leven? Ik dacht het niet...

 

Trouwens, het zijn er maar 2.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Uw primaire levensbehoeften kunnen vervuld worden met een scherm? Geen water en voedsel? Je houdt een scherm boven je hoofd als het regent?

 

Rare jongens, die gemaskerden...

Link naar reactie

Uw primaire levensbehoeften kunnen vervuld worden met een scherm? Geen water en voedsel? Je houdt een scherm boven je hoofd als het regent?

 

Rare jongens, die gemaskerden...

 

Nou, dat scherm is een hulpmiddel om koop en verkoop orders te plaatsen, waarmee ik een geldstroom creeer dat mij toelaat om water, voedsel en alle nutsvoorzieningen die ik nodig heb te kopen. Dus ja, geef me een scherm en een computer, en dan zal ik verder wel mijn plan trekken.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel een beetje kinderachtig om dat scherm voor jezelf te willen houden. Zo ken ik je niet !

Maar Jij en Mask hebben reeds schermen. Als ik dat scherm nogmaals aan jou of Mask moet afgeven dan heb ik maar enkel mijn laptop.

 

Mocht het nu zijn dat Mask en jij helemaal geen schermen hebben, dan kan er misschien gekeken worden om jullie te voorzien van een laptop.

 

Jij klinkt als een CEO die staat te schreien als een kleuter omdat hij geen 37e Ferrari kan aanschaffen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nou, dat scherm is een hulpmiddel om koop en verkoop orders te plaatsen, waarmee ik een geldstroom creeer dat mij toelaat om water, voedsel en alle nutsvoorzieningen die ik nodig heb te kopen. Dus ja, geef me een scherm en een computer, en dan zal ik verder wel mijn plan trekken.

Kopen en verkopen. Kun je ook iets produceren?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...