Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/131009_telecom_Big_Brother

 

Werkelijk alles zou voortaan worden opgeslagen: hoeveel mails u verstuurt, of u Skype gebruikt, waar en hoe lang u mobiel belt, wanneer en via welk netwerk u mobiel surft, hoeveel data u downloadt van het internet en hoe u uw telefoon- en internetrekeningen betaalt, maar pakweg ook in welke winkel u een simkaart kocht, of uw gesprekken werden doorgeschakeld enz.

 

De operatoren zullen alles een jaar lang moeten opslaan in hun gegevensbanken. Het aantal gegevens dat ze zullen moeten bijhouden, is immens. Zij moeten bijvoorbeeld niet enkel weten op wiens naam een telefoon- of internetabonnement officieel staat, maar ook op welk adres precies de internetaansluiting is en op welk adres de factuur toekomt. Ook hoe we betalen, met welke bankkaart of via welke rekening en op welke tijdstippen wordt bijgehouden. 

 

Behalve politie en gerecht zullen ook de Staatsveiligheid, de militaire inlichtingendienst en de ombudsdienst voor telecommunicatie onze telecomgegevens mogen inkijken. De operatoren krijgen één jaar de tijd om zich aan te passen aan de nieuwe verplichtingen.

 

 

                                        -------------------------------------------------------------------

 

What the fuck? Is dat pokkewijf nu helemaal doorgeslagen? Hopelijk sterft ze gauw. Waar is kanker als je het nodig hebt...of een auto-ongeluk...

 

En dan die verongelijkte salonsos van een VDL.  Walgelijke graaier. Men dient hem op te hangen aan een van zijn windmolens.

 

België: goor kutland.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Niettemin dient trutteboom te sterven. En met haar het complete politieke kastestelsel.

 

En ook nog die rotte parkeeragent die me weer eens een boete aansmeerde toen ik amper 5 minuten binnen was bij de Post.

Link naar reactie

Niettemin dient trutteboom te sterven. En met haar het complete politieke kastestelsel.

 

En ook nog die rotte parkeeragent die me weer eens een boete aansmeerde toen ik amper 5 minuten binnen was bij de Post.

 

Was het dezelfde ? hoeveel parkeerboetes pak jij per jaar ? Let wel, de Menense gemeente vaart er wel bij:menig bloembak, rotonde en gemeenteboom is er gekomen dankzij deze constant foutparkerende burger, Hulde ! :cheerf2:

Link naar reactie

Jammer genoeg is zulks inderdaad realiteit.

 

Soit, hier zullen stilte en de wielerliefhebbers nooit beste vrienden worden.   Iemand moet me toch even verklaren hoe je er in slaagt voor de krant te beweren dat je verontwaardigd bent over een terechtwijzing nadat je een wegversperring over de volledige breedte van een vrijliggend fietspad bent voorbijgereden met je fiets, verder bent gereden tot aan de even verderop gelegen werf, om dan daar op een levensgevaarlijk punt toch te willen oversteken.  Daarbij negeer je dan de behoorlijk duidelijk aangegeven omleiding die fietsers verplicht ter hoogte van de versperring op veilige wijze over te steken, net omdat het even verderop te gevaarlijk is door de daar aanwezige werf.  Meneer was te gehaast en had de versperring helemaal niet gezien.  Blijkbaar moet er dus toch zoiets als tijdelijke en plaatselijk dematerialisatie bestaan?  En dan nog durven klagen dat het er toch zo gevaarlijk is geworden, daar waar meneer net wenst over te steken. 

 

Soms zou ik wat meer Mauser willen zijn.  Dood met de kogel voor zulke hypocrieten.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Winkels die hun artikelen niet prijzen in de etalage. Het begint me danig op mijn zenuwen te werken.

Ik ben vandaag er zo eentje binnengegaan, en heb gevraagd: "Op hoeveel komt die schaar die daar rechtsboven hangt? ...mmm.... En dat broodmes daar ? ...Ah... En die rode pepermolen? ...OK..."  en ben dan weer buitengegaan.

 

En ik zal me moeten bedwingen om volgende keer ik er voorbijkom niet opnieuw een paar prijzen te gaan vragen.

Link naar reactie

Jammer genoeg is zulks inderdaad realiteit.

 

Soit, hier zullen stilte en de wielerliefhebbers nooit beste vrienden worden.   Iemand moet me toch even verklaren hoe je er in slaagt voor de krant te beweren dat je verontwaardigd bent over een terechtwijzing nadat je een wegversperring over de volledige breedte van een vrijliggend fietspad bent voorbijgereden met je fiets, verder bent gereden tot aan de even verderop gelegen werf, om dan daar op een levensgevaarlijk punt toch te willen oversteken.  Daarbij negeer je dan de behoorlijk duidelijk aangegeven omleiding die fietsers verplicht ter hoogte van de versperring op veilige wijze over te steken, net omdat het even verderop te gevaarlijk is door de daar aanwezige werf.  Meneer was te gehaast en had de versperring helemaal niet gezien.  Blijkbaar moet er dus toch zoiets als tijdelijke en plaatselijk dematerialisatie bestaan?  En dan nog durven klagen dat het er toch zo gevaarlijk is geworden, daar waar meneer net wenst over te steken. 

 

Soms zou ik wat meer Mauser willen zijn.  Dood met de kogel voor zulke hypocrieten.

 

Daar moet ik toch wat om gnuiven Stilte. Ik ben in Belgie nog nooit maar dan ook nog nooit een wegopbreking tegengekomen waar de weggebruikers op logische, simpele en overzichtelijke wijze wordt gewezen hoe deze blokkade te omzeilen. Wel grappig is dat aangegeven wordt welk bedrijf verantwoordelijk is voor de signaleringswerken....... 

Link naar reactie

daar moet ik je corrigeren, de vlaamse weggebruiker heeft af en toe een onderbordje nodig: 

 

dyn010_original_235_252_pjpeg_3393_1f361

 

Zou zo'n bord bedoeld zijn voor lieden die eisen dat alle artikelen in winkeletalages geprijsd moeten worden ? I think so....

Dit is sinds kort verplicht in Vlaanderen. Een overgangsmaatregel naar uniform geel-zwarte borden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Die oude man die vorige nacht stierf krijgt 'n staatsbegrafenis. Is dat werkelijk nodig?

Neen. Wat ongebluste kalk en niemand die ooit nog weet of Martens echt bestaan heeft.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...