Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Hout zet uit en krimpt met temperatuur en vochtigheidsgraad. Weet niet of houten brilmonturen zo'n goed idee is.

 

Ik begrijp ook de mensen niet die houten tuinmeubelen kopen.

Het heeft tenminste karakter.

Link naar reactie

Het is dat er weinig mooie ontwerpen bestaan onder tuinstoelen vervaardigd uit metaal. Tenzij het gaat om Jugendstil. Dan zou ik zulk meubilair wel in huis nemen.

 

De clou van tuinmeubels is dat je ze niet in huis neemt, maar buiten laat staan, o tegendraadse.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Bril vandaag gaan ophalen. Werd er onmiddellijk misselijk van. Dit zei ik aan m'n verkoper die vervolgens reageerde met "Ah ja, maar uw ogen zijn 't gewoon om de hele tijd verkeerd te kijken, dus moeten ze zich een beetje aanpassen aan de nieuwe situatie." Daaraan ergerde ik me, want tijdens z'n verkoopspraatje 2 dagen geleden wist hij me nog te zeggen dat ogen "geen geheugen" hebben. Ze passen zich constant aan, daarom waren ze vermoeid en zag ik slecht. 

Wanneer zal iemand me iets verkopen zonder al die bullshit. 

Dat is nu net de crux van verkopen. Bullshit leveren i.p.v. kwaliteit.

Want wanneer je kwaliteit hebt, dan gaat het lang mee. En dan kan er niet zoveel meer verkocht worden. En dat hebben verkopers niet graag. Het probleem is dat dergelijke manier van denken wordt toegepast op essentiële zaken die we nodig hebben. Grond, water, energie, voeding, gezondheid.

 

Alles is onderhevig aan de marktwerking. Het gaat hem niet meer om het produkt an sich maar om hoeveel stuivers er mee te vangen vallen.

 

Nu is dat maar een klein aspectje dat wordt belicht, maar onze westerse maatschappij is doordrongen van het vergif marktwerking. Ieder segment van de maatschappij is onderhevig aan dat mechanisme.

 

Dit wordt dan ook de ondergang van dit avondland.

Link naar reactie

Bril vandaag gaan ophalen. Werd er onmiddellijk misselijk van. Dit zei ik aan m'n verkoper die vervolgens reageerde met "Ah ja, maar uw ogen zijn 't gewoon om de hele tijd verkeerd te kijken, dus moeten ze zich een beetje aanpassen aan de nieuwe situatie." Daaraan ergerde ik me, want tijdens z'n verkoopspraatje 2 dagen geleden wist hij me nog te zeggen dat ogen "geen geheugen" hebben. Ze passen zich constant aan, daarom waren ze vermoeid en zag ik slecht. 

Wanneer zal iemand me iets verkopen zonder al die bullshit.

 

Dat je ervan misselijk wordt is normaal als je zware glazen hebt. Ik loop meestal een paar dagen 'onder invloed' rond na nieuwe glazen.

 

Dat de verkoper dat niet zegt/weet...

Link naar reactie

Lousy verkoper, maar het klopt wel dat je ogen zich moeten aanpassen. Zelfs als mijn brilglazen met een kwartje veranderen, ben ik een week mottig. En ja, mijn broer en mijn vader zijn opticien. Wat mij al enkele jaren enorm helpt, zijn die anti-vermoeidheidsglazen. Sindsdien geen problemen meer bij lang beeldschermwerk.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik heb niet zo'n zware glazen, denk ik. Maar dat was het punt niet. Enerzijds zegt de man dat ogen geen geheugen hebben, en anderzijds weer wel.

 

Neen, anderzijds zei hij dat ze zich moesten aanpassen. Dat is niet echt hetzelfde. Als ze geheugen zouden hebben, zou je maar eventjes je bril moeten opzetten, en daarna nooit meer.

Link naar reactie

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/oostvlaanderen/130929_Verkrachtingen_Gent

 

Het is niet de eerste keer en het zal niet de laatste keer zijn en wat wordt er aan gedaan? De politie die voor 5 minuten het park beter in de gaten houdt.

In het begin van de maand werd er ook al een vrouw verkracht, het is duidelijk dat die extra politie-aandacht ook al snel verdwenen is als het nu weer gebeurt.

Wat scheelt er met deze fuckin' wereld?

Het is niet alsof die flikken ook het meest vrouwvriendelijke ras is, niemand die het serieus neemt en de fout eerder bij het slachtoffer zoekt.

Moet ik echt het meest voor de hand liggende zeggen: het is niet normaal dat je als vrouw niet kan doen en laten wat je wil op welk uur en plaats dan ook, hoe je er ook uit ziet.

Ik vraag mij echt af wat Termont hier aan denkt te doen, ga het hem eens vragen, zien of hij echt zo bereikbaar is als hij pretendeert te zijn.

 

Djeez, wat een fuckin' manier om wakker te worden...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Hoe ben je erop gekomen Donnie? Dit is de eerste keer dat ik die petitie zie, wat ik vreemd vind want blijkbaar bestaat die al van eind Augustus

Ik was die mail aan het opstellen aan Termont en zocht nog een artikel op deredactie.be op. Ik kwam uit op dat Reyers Laat filmpje met Celine Camps (http://www.deredactie.be/permalink/2.29883?video=1.1719658). Daar spraken ze over de organisatie Fightback en kwam op volgende pagina uit: http://www.zij-kant.be/2013/08/kom-op-tegen-verkrachting/

Daar kwam ik op die petitie uit.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Altijd boeiend. Waar komt het geluid vandaan: motor, versnellingsbak, assen? Is het een metalig schurend geluid (een lager dat droog loopt), een kloppend geluid? Gaat het mee met het toerental of met de snelheid? Was het er plots? Ruikt de wagen ergens verbrand of heet als je er mee gereden hebt? Merk je iets aan weggedrag, remmen of optrekken? Heb je een agent omver gereden die nu wanhopig met zijn fluitje je aandacht probeert te trekken?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Als je bij een handelaar of garage een nieuwe wagen koopt kan je vragen of hij nog wat wil geven voor je oude. Ik verkoop onze oude busjes en auto's altijd aan handelaren die ze verschepen naar verre landen. Geen keuring nodig en je kan voor de sport een beetje sjacheren.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...