Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Damn seg, ik zag de nieuwe site van mijn school (ik zocht de nieuwe lessenroosters voor volgende week want die zijn nergens terug te vinden, ik weet nu nog altijd niet welke lessen ik in feite moet volgen en waar of wanneer) en viel bijna van mijn stoel. Ik hoop van harte dat het gewoon "onder constructie" is en dat de stylesheet ontbrak maar ik vrees ervoor. De site is gewoon een gedrocht en onoverzichtelijk, het lijkt op het werk dat iemand na 1 html les zou maken. Het ergste is dat ze dan ook nog een richting hebben grafisch ontwerp en dan toch met zo'n site afkomen  :e009:

Waarom ze de naam KASK ook persé naar school of arts moesten veranderen is mij ook een raadsel.

Link naar reactie

Damn seg, ik zag de nieuwe site van mijn school (ik zocht de nieuwe lessenroosters voor volgende week want die zijn nergens terug te vinden, ik weet nu nog altijd niet welke lessen ik in feite moet volgen en waar of wanneer) en viel bijna van mijn stoel. Ik hoop van harte dat het gewoon "onder constructie" is en dat de stylesheet ontbrak maar ik vrees ervoor. De site is gewoon een gedrocht en onoverzichtelijk, het lijkt op het werk dat iemand na 1 html les zou maken. Het ergste is dat ze dan ook nog een richting hebben grafisch ontwerp en dan toch met zo'n site afkomen  :e009:

Waarom ze de naam KASK ook persé naar school of arts moesten veranderen is mij ook een raadsel.

Windows 8 syndroom.

Link naar reactie

Damn seg, ik zag de nieuwe site van mijn school (ik zocht de nieuwe lessenroosters voor volgende week want die zijn nergens terug te vinden, ik weet nu nog altijd niet welke lessen ik in feite moet volgen en waar of wanneer) en viel bijna van mijn stoel. Ik hoop van harte dat het gewoon "onder constructie" is en dat de stylesheet ontbrak maar ik vrees ervoor. De site is gewoon een gedrocht en onoverzichtelijk, het lijkt op het werk dat iemand na 1 html les zou maken. Het ergste is dat ze dan ook nog een richting hebben grafisch ontwerp en dan toch met zo'n site afkomen  :e009:

Waarom ze de naam KASK ook persé naar school of arts moesten veranderen is mij ook een raadsel.

My eyes, my eyes, my eyes have been raped!

 

Blijkbaar is lelijk het nieuwe schoonheidsideaal, may be I'll finally get laid again! :D  :D

Grr. Argh.

Link naar reactie

Filmen (met camera/mobiel) op de openbare weg is helemaal niet verboden in nederland........ Pas wanneer je het gaat publiceren zou je in aanraking komen met portretrecht...

 

 

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/portretrecht/

 

Een dashcam is helemaal niet verboden in NL.

 

Precies, bij de Media Markt liggen ze torenhoog opgestapeld voor een prikkie. Ik overweeg ook één aan te schaffen. 

Terug on topic (ging er even van uit dat het figuurlijk bedoeld was), ik denk dat het bij mij niet al te lang meer zal duren voordat ik een multifocale bril zal aanschaffen.

Ik haal het even weg uit de bifocale draad van Koen.

 

In België mag enkel de politie op de 'openbare weg' filmen. Dat slaat eigenlijk voornamelijk op vaste bewakingscameras. Met je gsm etc mag je in principe wel filmen zolang de andere personen 'achtergrond' zijn.

 

Of een dashcam (of een Google bril) als een vaste camera beschouwd moet worden weet niemand. Heerlijke nieuwe media.

Link naar reactie

Als je met een videocamera of gsm filmt mag het in principe, zolang je maar niet gaat focussen op bepaalde personen. Als je het wil publiceren (op internet of waar dan ook), gaat iedereen die eropstaat bezwaar kunnen aantekenen. Of ze gelijk krijgen of niet hangt van de rechter af.

Denk dat dat in Nederland ook zo is.

 

Dat van openbare weg en politie slaat op (vaste) camera's die continu filmen (zoals een bewakingscamera en mogelijk dashcam en Google bril). Dat mag niet.

Link naar reactie

Als je met een videocamera of gsm filmt mag het in principe, zolang je maar niet gaat focussen op bepaalde personen. Als je het wil publiceren (op internet of waar dan ook), gaat iedereen die eropstaat bezwaar kunnen aantekenen. Of ze gelijk krijgen of niet hangt van de rechter af.

Denk dat dat in Nederland ook zo is.

 

Dat van openbare weg en politie slaat op (vaste) camera's die continu filmen (zoals een bewakingscamera en mogelijk dashcam en Google bril). Dat mag niet.

 

In Nederland mag je op de openbare weg alles filmen mits je orde- en andere diensten zwaar hindert. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...