Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Volgens mij zet je hier een nieuwe trend. Ik neem volgende keer mijn complete reeks Lady S. mee naar de beurs en laat die dan voltekenen met Lady S-jes in allerlei standen door willekeurige tekenaars B)

 

Er zit een gedachte achter, jij onwetende Osimar :e005: ........in alle Philemon boeken is een prent toegevoegd van een tekenaar......dan kun je het verder zelf wel invullen...hahaha 

Link naar reactie

Een gewone signering tijdens de Stripdagen. Gewoon beide heren heel vriendelijk vragen :e012:

 

Beide heren? Wie nog?

Vragen om een gewone signering of een uitgebreide signering?

Vergeef me deze verregaande nieuwsgierigheid, maar ik ben een Belgische Eric Heuvel fan, dus ik zie hem zelden.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Afgelopen weekend naar het Gladiatoren weekend in Tongeren geweest. Er zat tot mijn verbazing een hele resem Alex auteurs te signeren in het Gallo Romeins museum. Mijn zoontjes zijn beiden met een tekening van Venanzi buiten gegaan. Persoonlijk interesseert Alex me niet echt, maar zij waren wel fier.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Geraardsbergen ook , zeer goed geslaagd terug die beurs daar !!!  bedankt daar aan de medewerkers en de vrijwilligen daar !! en ook aan de tekenaars + speciaal aan Ingrid , die van die prachtige tekeningen door haar inkleuring , daar echt een topper van maakt .

Paquet +ingekleurd door Ingrid 

Ersel+ingekleurd door Ingrid   

Guy Michel  

Osi 

post-120-0-76467800-1458558788_thumb.jpg

post-120-0-41619900-1458558824_thumb.jpg

post-120-0-48207400-1458558995_thumb.jpg

post-120-0-76965100-1458559175_thumb.jpg

Link naar reactie

Je scanner doet geen recht aan je tekeningen.

De ingekleurde zijn in werkelijkheid veel mooier.

Heb ze in het echt gezien.

Ook de twee niet ingekleurde lijken alsof de scanner ze wat vager heeft gemaakt.

 

Je hebt mooie aanwinsten belgische hond. :e005:  :e012:

ja , dat klopt van die scanner , die word oud : net zoals de eigenaar ervan , en jammer van de kwaliteit weergave daarvan , je hebt gelijk , die zijn mooier in het echt.

dus echt een goede dag gehad daar terug .

en bedankt voor het meegeven dat hier , Nederlandse vriend , we hebben daar samen gezellige dagje gehad hey . :e002:  :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...