Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

De oogst van 1 dagje F.A.C.T.S.

 

Mitton  :cheerf2: (slechts 2u15 aangeschoven...)

 

post-36-0-16324300-1443348625_thumb.jpg

 

Benoit (ook maar een uur en kwartier aangeschoven...)

 

post-36-0-42915600-1443348662_thumb.jpg

 

Lemercier

 

post-36-0-89823500-1443348679_thumb.jpg

 

Bileau

 

post-36-0-88286700-1443348733_thumb.jpg

 

Spaey

 

post-36-0-91789700-1443348756_thumb.jpg

 

Evana

 

post-36-0-84849300-1443348776_thumb.jpg

 

Willemen

 

post-36-0-47613800-1443348799_thumb.jpg

 

Crisse   :hartje: 

 

post-36-0-34474400-1443348815_thumb.jpg

 

Andolfi

 

post-36-0-78265400-1443348831_thumb.jpg

 

en ook nog een hele knappe Du Caju maar die hou ik nu 'ns voor mezelf wegens bepaalde redenen.  :P

 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Nooit op FACTS geweest want niet zo'n fan van comics, sci-fi of anime. Als ik deze dédi's zie moe(s)t ik misschien toch maar eens gaan?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Nooit op FACTS geweest want niet zo'n fan van comics, sci-fi of anime. Als ik deze dédi's zie moe(s)t ik misschien toch maar eens gaan?

 

Ik zou zeggen "ja, doen".

Er zitten veel meer tekenaars dan enkel comic-tekenaars. Het is wel zo dat als je geen Early Bird ticket koopt dat je automatisch al totaal geen kans meer maakt bij een aantal tekenaars (vb. voor Ma Yi 10 tickets en ik was al te laat met EB, bij Benoit had ik het laatste ticket en dat moet dan zo rond 9u10 geweest zijn...). Dus hou dan wel rekening met de extra prijs die je betaald voor dat EB-ticket. Als je dat er niet voor over hebt zijn er nog altijd wel tekenaars genoeg hoor. Voor Mitton bv. had je zeker geen EB nodig. En er staan altijd wel tekenaars die misschien minder bekend zijn, maar prachtig werk afleveren. Ik zag bv. knappe dédi's van Deplano (Huurlingen. 3C's te kopen voor slechts 12,5€!).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik zou zeggen "ja, doen".

Er zitten veel meer tekenaars dan enkel comic-tekenaars. Het is wel zo dat als je geen Early Bird ticket koopt dat je automatisch al totaal geen kans meer maakt bij een aantal tekenaars (vb. voor Ma Yi 10 tickets en ik was al te laat met EB, bij Benoit had ik het laatste ticket en dat moet dan zo rond 9u10 geweest zijn...). Dus hou dan wel rekening met de extra prijs die je betaald voor dat EB-ticket. Als je dat er niet voor over hebt zijn er nog altijd wel tekenaars genoeg hoor. Voor Mitton bv. had je zeker geen EB nodig. En er staan altijd wel tekenaars die misschien minder bekend zijn, maar prachtig werk afleveren. Ik zag bv. knappe dédi's van Deplano (Huurlingen. 3C's te kopen voor slechts 12,5€!).

Bedankt.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Het is wel zo dat als je geen Early Bird ticket koopt dat je automatisch al totaal geen kans meer maakt bij een aantal tekenaars (vb. voor Ma Yi 10 tickets en ik was al te laat met EB, bij Benoit had ik het laatste ticket en dat moet dan zo rond 9u10 geweest zijn...). Dus hou dan wel rekening met de extra prijs die je betaald voor dat EB-ticket.

 

Dat is alleen waar op zaterdag, op zondag zijn er geen EBs.

Link naar reactie

Waarschijnlijk omdat hij een glas rode wijn over jouw boek mikte...... :e005:  :e005:

 

Dat heeft m'n mening niet beïnvloed. Dat was een ongelukje en geen jaloezie op de veel mooiere Grey dedi. 

 

Dat was trouwens niet de enige dedi die halfweg werd afgebroken. Ma Yi vond z'n schets ook niet goed genoeg en begon halverwege opnieuw.

Link naar reactie

Er waren Walen die zondag stonden te zwaaien met Early bird tickets zodat ze recht zouden hebben om voor in de signeer rij te gaan staan.

 

Of Fransen? Ik had ze mooi laten zwaaien. Die EB tickets waren zondag niet meer geldig.

 

Ik had ook ook met mijn EB ticket kunnen zwaaien, ik had het ook nog bij. Natuurlijk wel gebruikt, maar dat is alleen in computer te zien. Misschien moet ik het volgende keer ook aan de eerste in de rij laten zien  :e012:

Link naar reactie

Vanwaar het hartje? Qua dedis was hij een van de minderen. Echt veel energie stak hij er niet in, vergeleken met tekenaars direct naast hem als Evana Kisa of vooral Grey.

 

Omdat het Kristallen Zwaard voor mij enkele tientallen jaren geleden één van dé ontdekkingen was die een hele wereld van strips voor mij opende, omdat ik sindsdien toch wel een vrij grote fan van hem ben en nooit had durven dromen van nog 'ns een dédi van hem te krijgen. En ik vind het dan nog best een mooie ook (ja, snel, maar wel duidelijk herkenbaar Crisse.Ik ben er alleszins heel erg tevreden mee).  In feite was een dédi van Crisse iets op m'n bucket list en dat is altijd leuk als je daar iets op kan schrappen :-) (er staat nog genoeg op hoor).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Waar vond je die?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...