Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Is een tekening cool wanneer je de auteur niet vaak tegenkomt?

Vindt het persoonlijk geen bijzondere tekening, maar het blijft wel leuk om hem hier te zien.

 

  :e012:

Dat is heel persoonlijk natuurlijk :)

Ik heb een hele vage David Mack sketch maar doordat ik een dag in Brussel was om hem te zien, ik uren met hem heb gesproken... dat maakt het HEEL speciaal,

 

Tekening van Juan Jose is dan wel weel cool.

 

 

thanks :)

Hoort wellicht niet thuis in deze topic (want wel iets meer dan een dedi) maar ik laat hem graag zien, dus dan maar hier :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Is een tekening cool wanneer je de auteur niet vaak tegenkomt?

Vindt het persoonlijk geen bijzondere tekening, maar het blijft wel leuk om hem hier te zien.

 

Tekening van Juan Jose is dan wel weel cool. :e012:

 

Ik las op Facebook een bericht van Adam Hughes dat hij voor de San Diego Comic Con maar 2 uitgebreide commissions wil doen voor $4,000 p st. :e010:

Schaarste creëren, kwaliteit leveren en een grote naam hebben bepaalt blijkbaar dat je zulke prijzen kunt vragen.

 

Als je vervolgens ziet wat je er vervolgens voor krijgt (zie voorbeeld hieronder) dan zou ik persoonlijk dat bedrag over meerdere getalenteerde tekenaars verdelen die niet zo hoog in de boom zitten qua prijs.

post-50-0-91758700-1434981185_thumb.png

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik was na 16u aan het aanschuiven bij Benoit Roels , die had niet veel tijd meer , moest weg zei hij, dus mijn tekeningen zijn best wel mooi , maar niet zo ingekleurd en afgewerkt zoals degene die ik hier zag voorbij komen van de zaterdag ; gemaakt daar in Middelkerke 

en sry heb een berichtje niet gezien , die een bekende van mij gepost had , zou anders wel ene meer laten maken hebben .

toch blij met die dedi's ; altijd blij als ik ergens een tekening kan scoren, maar !! 

post-120-0-62191700-1438601106_thumb.jpg

post-120-0-00874500-1438601402_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lijkt me dat ik bij de volgende editie ook eens naar Brussel zou moeten afzakken. Zeer knap!

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Here's a few from Veldhoven:

 

Walthéry heeft Fred nog persoonlijk gekend, hij vertelde enkele leuke anekdotes.

 

21080041478_0aa04580c7_z.jpg

 

Zoals al eerder gezegd, respect voor de Duck tekenaars die achter ons zaten, met name zondag tekenden die zich een slag in de rondte voor alle kids, zonder enige aankoopverplichting! (Tim Artz)

 

20645233524_eca6220805_z.jpg

 

En ik weet dat onze mede-reper Yan graag op z'n vingers gekeken wordt (not!) dus vroeg ik ook hem een schets:

 

20646783763_1d5b343faf_z.jpg

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...