Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Het is die plaat waar een burger de dierentuin komt bezoeken, en de dieren enorm zenuwachtig zijn. Krijsende ara's in het midden. En daaronder een bronzen beeld van een panter. De plaat eindigt rechtsonder met Manon die zich teruggetrokken heeft in de kooi van het sneeuwluipaard, en op de rots zit.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Vandaag even naar Rotterdam geweest! Wat een aanbod van geweldige tekenaars(-essen). Mooie tekeningen van Dan Verlinden, Hamo, Zuccheri, Nenadov, Kovacevic, Andreae en bijgekletst met Paul Teng. En de sfeer was heel gemoedelijk als Repers onder mekaar.

Frans en Marcel, bedankt, het was erg tof. Ik zal nog wat dedi's posten.

Link naar reactie

@Sssneraul Ik zou je willen feliciteren met die fantastische dedi's maar door jouw verhalen heb ik nu een opvoedingsprobleem met mijn dochter. Grrrrr :e006::e007:

 

Jou op zichzelf al kiene dochter geef ik graag een spreekwoordelijk duwtje in de rug :e007:  :e007: :e007:  

 

En dank voor de felicitaties. Ik weet zeker dat ik bij een post van de jouwe ook overvallen zal worden door een lichte vorm van jaloezie... :e005: Maar ik gun iedereen zijn succes. Het is meer dan verdiend gezien alle moeite...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...