Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Op verzoek van Snow Leopard mijn dedi van Marissa. Op zaterdag eind van de middag had ze het rustig en we konden even kletsen zonder tijds of andere bezoekersdruk. Op mijn vraag of ze wel eens meer dan 1 pesonage voor een dedi tekende was haar antwoord "alleen als het rustig is". En ziedaar mijn mooiste aanwinst van de zaterdag.

post-198-0-28015600-1414489612_thumb.jpg

Link naar reactie

Dames, Heren, ooit een aantal franstalige stripboeken gekocht met dedies, daar zat deze tussen, uit het boek verwijderd, heeft tijdje gehangen en het boek inmiddels weggegooid.

Heeft iemand enig idee van wie deze is, het moet ene Garcia zijn, maar op catawiki vind ik niks wat hier op lijkt. 

 

Is het geen Patrice Garcia van de niet vertaalde serie "Les fils de la Nuit"?

 

Galerie_27663_88538.jpg

 

Hij is trouwens bekender als bedenker van deze leuke fantasiefilm:

 

1002004005606855.jpg

Link naar reactie

Vandaag naar de boekenbeurs geweest met de intentie om eens geen strips te kopen, maar boeken.

Helaas is er van dit voornemen niks in huis gekomen dankzij de de symathieke Sti en onze getatenteerde en vriendelijke reper Mario Boon, die terwijl de volgende schijfster zich al lanceerde nog op de valreep een dedi maakte, blijkbaar de laatste voor dit jaar. Merci Mario!

 

20qdieq.jpg

e96bgp.jpg

10h832t.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...