Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Ik heb wat lopen rekenen en heb dit weekend van tekenaars, maar ook van bezoekers en zelfs door een 'ongelukje' toch 25 tekeningen vergaard.

Daarnaast heb ik nog feitelijk 32 tekeningen geregeld voor anderen alsook zitten er nog 8-12 in de pijplijn.

 

Maar zal wel eens zien wat ik binnenkort hier laat zien, dat zeker!!

 

Ondertussen GENIETEN van alle tekeningen die voorbijkomen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ga ze langzaamaan (of eigenlijk zo snel mogelijk) toevoegen op Comicartfans (gewoon op HOT MUMMY zoeken!) maar hier zijn er een paar

 

eentje van een bezoeker, eentje als ruil voor een trip terug naar Nederland en eentje van Andy Genen (Red Puma, check de Superhelden reeks van Koper Comics maar eens!

 

post-130-0-62258700-1413824176_thumb.jpgpost-130-0-51322400-1413824264_thumb.jpgpost-130-0-93494700-1413824343_thumb.jpg

 

In totaal heb ik er meer dan 25 bij en heb voor mijn maten er nog meer dan 30 geregeld, met nog meer dan 10 in de pijplijn.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ik heb mij beperkt tot de comic tekenaars, mijn tekeningen kan je hier terugvinden:

http://www.comicartfans.com/gallerynew.asp?GCat=46771

 

Diie van Sabine Rich is prachtig! Ik stond ook op haar lijst maar ze was niet zeker of ze nog tijd ging vinden.

Ik heb het dan maar zo gelaten want ik had al een "rap rap" sketch (€150 !!!) van Monte Moore gekocht en was nog niet klaar om nog eens teleurgesteld te worden.

Link naar reactie

Diie van Sabine Rich is prachtig! Ik stond ook op haar lijst maar ze was niet zeker of ze nog tijd ging vinden.

Ik heb het dan maar zo gelaten want ik had al een "rap rap" sketch (€150 !!!) van Monte Moore gekocht en was nog niet klaar om nog eens teleurgesteld te worden.

 

Dat is mijn probleem waarom ik niet echt geneigd ben om commissies te kopen. Koop je een strip en is de dédi niet helemaal wat je er van verwacht had, dan heb je tenminste de strip nog. Je kan je dus nooit bekocht voelen.

Met commissie vind ik dat je recht op "niet tevreden, geld terug" zou moeten hebben. Zeker vanaf een bepaalde som. 150€ is niet echt een habbekrats en dan wil je waar voor je geld.

 

Rich is id prachtig. Wist je al als je de vbn. op de facts-site zag + wat ze bij had. Heb getwijfeld bij haar, maar je moet ergens grenzen trekken qua budget hé.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...