Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Erg mooie January door Eric Heuvel!

wilde dat ik afgelopen weekend meer tijd had gehad, want wow. Die is zeker mooi!!

 

Ik was in DRACHTEN dit weekend en het was er ge-wel-dig!! Tijd van mijn leven!!!

 

BOY AKKERMAN, DICK HEINS en EELCO KOPER waren zo vriendelijk!!

 

post-130-0-67517700-1400487987_thumb.jpgpost-130-0-00717100-1400487995_thumb.jpgpost-130-0-92414700-1400488005_thumb.jpg

An sich is dit ook wel leuk :)

 

EELCO DOOR DE TIJD!!!

 

post-130-0-01156800-1400487970_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Komt dat tegen!
Ik postte een paar dagen geleden een berichtje dat ik nog op zoek was naar album nummer 4 uit de reeks Rona van Malo Louarn, "Le roi du rock". Eén van mijn studenten gaf me een tip dat het album nog te krijgen was bij Priceminister voor 20 euro, wat niet te veel is voor een album dat al een tijdje out of print is.

 

Gisteren arriveerde het album, en wat blijkt? Er is in getekend... door Malo Louarn himself! Een mooie dédicace van Ninnog met een handtekening!

Link naar reactie

ja vind de tekening echt zeer mooi ook , tekenaar heeft voor iedereen zeer uitgebreid te tijd genomen om dedi te maken , maar het resultaat is er dan ook naar.

 

ik heb niet altijd geluk met een trekking , maar nu is het rad eens de goede richting gedraaid . en dan  nog voor zo'n grote naam , mmmmmm ikke ben blij  :e002:  :e005:  :e010:

Link naar reactie

Wat een prachtige tekeningen! Die van Jorg de Vos...wow, en Danny, wat een prachtige aanwinst...

 

Ik laat graag de tekening zien die ik van Marissa Delbressine kreeg in Drachten. Het is een foto van de tekening dus geen scan, dus kwalitatief wat minder. Ik zal binnenkort eens alle tekeningen inscannen die ik heb mogen ontvangen op stripbeurzen.

 

 

NGcWW7N.png

 

 

Hier een linkje naar foto's van de rest van de schetsen die ik op de beurs in Drachten heb gekregen:

 

https://plus.google.com/photos/112501341035426686130/albums/6014774036517777569?authkey=CP3N9IPqvsehuwE

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...