Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Tarumubana / Balling heeft nog een grappige verhaal bij het krijgen van de tekening.

Hij vroeg wat ik voor tekening wilde en ik vertelde hem dat hij het zelf mocht beslissen. Verras me maar zei ik vervolgens.

De tekening spreekt voor zichzelf. Ik vond het mede door dit verhaal een ontzettend leuke tekening.

 

Weet zeker dat Snaurelll en Richard die ook aanwezig waren jaloers zijn op die tekening :e012:  :e007:

Link naar reactie

Wellicht een meer zedige/gedegen opvoeding :)

 

Ik heb trouwens ooit twee tekeningen laten aanpassen, door de tekenaar in kwestie. Ter plekke :)

post-130-0-16506600-1397118120_thumb.jpg

post-130-0-09795000-1397118135_thumb.jpg

 

Die gingen me te ver wegens het 'open broekje'.

Stonden ze beide erg van te kijken, maar ja, dat is iets wat me dan toch blijkbaar te ver gaat.

 

Ik heb er ook een van Jim Balent.... tsja... dat is Balent. Die neem je zoals je het krijgt!

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

 

Mummies altijd heel leuk om te zien.

Fijn om te horen. Ik post iets meer van die dingen in de COMICS afdeling, maar kom hier af en toe wel eens aanzetten :)

 

An sich wel een leuk item voor een aparte subcategorie onder STRIPBEURZEN ofzo!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ja , kalm de zondag voormiddag , zeer grote controle van de organisatie op afgeven tickets en achtergelaten zakken , die kon daar zekers niet, en geen uitzonderingen op die regel , iedereen gelijk ; echte goede richtlijnen meegegeven daar  en zeker ook goed opgevolgd .

 

jammer voor de trekkingen daar, denk maar 5 tikets voor Tillier de zondag , en voor Fernandez niet zo veel meer , die had al op voorhand de strips getekend en maakte die dan verder af . duur wel zeer lang bij hem om dedicace te maken , maar wel zeer mooie ; kan niks tonen want geen enkele trekking gelukt .

 

verder gezellig dag gehad en met de Nederlandse vrienden wat kunnen ouwehoeren, zo zeggen die mannen dat , denk ik toch .

 

de namiddag was het wel weer redelijk druk . ga volgend jaar zeker terug daar .

post-120-0-58731700-1397671414_thumb.jpg

post-120-0-97652000-1397671536_thumb.jpg

post-120-0-79949900-1397671575_thumb.jpg

post-120-0-10095800-1397671608_thumb.jpg

Link naar reactie

Niet de belgischedog zo pesten ! Ik win ook nooit een tirage dus ik weet hoe dat voelt......

hehe thanks !! nee terug niks gewonnen daar , maar de kaarten moeten een keer goed vallen toch ?? dus blijven proberen he.

en die dedicace's op hun kop ; pppfff  : die hd ik zo ingescand en dan recht geplaatst erna, maar met 4 tegelijk op het forum geplaats en zie nu dat die op hun kop staan .

maar het goede ervan is toch , dat ik jullie laat mee genieten van de echt mooie (soms ) die ene Schreder na dan . 

 nu rust ik enkele weken uit ; en wachten op Knokke .  

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...