Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

oooo jaloers op die Jarny en Dan!!! Leuk zeg!!

Oorspronkelijk wou ik juffrouw Cijfer, maar blijkbaar voor één of andere reden wou Dan niet ( heeft dan mama kleine robbe gedaan) en voor janry was de reden dat het te veel zwart zou zijn... Dus degene die een juffrouw cijfer hebben mogen deze extra koesteren!

Uiteindelijk heeft Dan het meer dan goed gemaakt met zijn prachtige meneer Peuk.

Had ik toch maar wat beter mijn best gedaan in de Franse les destijds op school....

Link naar reactie

Oorspronkelijk wou ik juffrouw Cijfer, maar blijkbaar voor één of andere reden wou Dan niet ( heeft dan mama kleine robbe gedaan) en voor janry was de reden dat het te veel zwart zou zijn... Dus degene die een juffrouw cijfer hebben mogen deze extra koesteren!

Uiteindelijk heeft Dan het meer dan goed gemaakt met zijn prachtige meneer Peuk.

Had ik toch maar wat beter mijn best gedaan in de Franse les destijds op school....

 

Dan Verlinden tekent geen mevr. Cijfer meer voor iedereen ouder dan 20 jaar.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Dan Verlinden tekent geen mevr. Cijfer meer voor iedereen ouder dan 20 jaar.

Tenzij je een niet onknappe vrouw bent denk ik, want ik heb het hem gisteren wel zien doen...;)

Het moet toch wel raar zijn om telkens "nee" te moeten zeggen, gezien de populariteit van het figuurtje in de strip.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In die draad gaande over dat festivalletje daar waar Janry en Verlinden signeerden lijkt het wel alsof die 2 er met hun klak naar gegooid hebben bij het tekenen van de Robbe zijn mammaa. Die benen...

 

Maar ik denk dat ze opgejaagd waren door de aanwezige dedi-jagers. Hoe zou je zelf zijn als tekenaar: staat daar zo'n uitgehongerde horde wilden met alle mogelijke publicaties van je werk ( zelfs zaken waarvan je allang vergeten was dat je het ooit eens getekend had ) en jij maar dedi's tekenen...

Link naar reactie

Dat mag :)

 

Ik heb weer niets met Kox of Kromheecke van de vorige pagina #45 van deze topic.

 

Maar an sich vind ik het HEERLIJK om mijn favoriete karakter op zoveel verschillende manieren neergezet te zien worden.

Als dit mijn enige en eerste was, zou ik het wellicht minder leuk vinden, maar dit is geloof ik #105 van mijn Mummy-reeks dus ik ben helemaal WILD hiervan :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...