Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Daar heb ik het een beetje moeilijk mee.

De ene heeft 4 tekeningen en de andere valt daardoor uit de boot wegens tijdsgebrek van de tekenaar.

Iedereen 1 tekening per tekenaar, iedereen gelukkig...

Onzin. Elke tekening is gekregen door opnieuw aan te schuiven. Als je een tekenaar 4x op één dag kunt doen, betekent dit dat die niet veel werk had of supersnel is. 

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Woow , gecombineerd met uwen avatar ziet dit er onheilspellend uit :e012:

Je moest me eens in het echt zien :e012:

Nee, waar ik het altijd moeilijk mee heb, is dat sommige repers de moeite doen om hun dédi's te tonen op dit forum, maar dan niet anders dan commentaar krijgen. En dan meestal nog van die vage commentaren of over iets waar de galspuwers zelf niet bij waren.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Heb dezelfde mening, als iemand koopt en tickets heeft en in de rij gaat staan en dan X-aantal dédi's heeft van een tekenaar, heeft hij geluk en/of heeft er heel veel voor over gehad. Maakt mij absoluut niets uit en blijf het heerlijk vinden als ze hier geplaatst worden; is toch gewoon mee genieten.;)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Ik denk dat alle dedies ook niet allemaal op dezelfde dag/weekend zijn gemaakt.

Of misschien ook wel op voorhand geregeld...is ook altijd mogelijk.

 

Het is wel een indrukwekkende hoeveelheid mooie dedies, Panoramix, super.

Dedies krijg je nooit voor niets, helaas wordt er soms met beperkte tickets gewerkt en dat betekent bij populaire namen vroeg aanwezig zijn, heel vervelend, maar het is niet anders.

Link naar reactie

het lukt me maar niet om via de 'quote' button rechtstreeks te antwoorden, dus dan maar op deze manier:

 

@ bouwertje: echt super die Obelix! ben blij voor jou :-)

 

@ Warson:  merci voor de back-up :-)

 

@ Lecram: inderdaad, verspreid over verschillende dagen en er zitten bestellingen bij (Ratera) en enkele aangekocht ter plaatse

 

@ Kool Thing:  klopt, soms gaan we met twee. Repers die mij kennen weten dat mijn ma graag mee gaat naar beurzen -en wat zo fantastisch is- ze vindt het nog plezant ook (voor de nederlandse vrienden: plezant = leuk) om in de rij de staan en ondertussen met alle vrienden en bekenden een praatje te maken

In dit geval echter (voor Federici) was er geen sprake van twee maal aanschuiven

 

@ muske:  leer eerst eens tellen alvorens commentaar te geven, er staan niet vier tekeningen, maar zelfs vijf op van de auteur die je bedoelt

het gaat om Brice Cossu, die in Gorinchem bij DDB zat te signeren; alle aanwezige repers zullen kunnen bevestigen dat iedereen een tekening van hem gekregen heeft, en zelfs meerdere. Op sommige momenten zat hij niks te doen, niet omdat er geen interesse was maar gewoon omdat hij heel vlot en snel tekende zodat men telkens opnieuw kon aanschuiven en ja ik heb inderdaad de volledige set van de 4 albums ter plaatse gekocht en nog verschillende andere albums om de tickets te krijgen, als iemand mij niet gelooft kan hij mijn kassaticket nakijken :-)

dus muske, kom mij niet vertellen dat jij daar was voor Cossu en géén tekening hebt gekregen want daar geloof ik geen bal van

 

zoals Warson aanhaalt zijn het altijd dezelde muggezifters die commentaar geven. Repers zoals Warson zelf, alexjodo, campesino, sssnaurel, lecram, richard en anderen hoor je daar nooit over zeuren en klagen!! Zijn wij allemaal fervente die-hard dedijagers, ja so what. Wij hebben daar veel tijd, geduld (en geld :-) ) voor over en gaan allen voor hetzelfde: zoveel mogelijk en liefst mooie tekeningen. En ik gun dat iedereen van harte, jaloezie voor andermans tekening -meer, mooier of groter- is mij helemaal onbekend. 

Ik ben bezig met dédicaces en originelen sinds 1985 en er zijn vééééééél ®evoluties geweest in al die jaren, maar ik -en bovenvernoemde collega's- hebben ons steeds aangepast en ja ik "scoor" ook al eens een tekening zonder ticket of als het even kan een dubbele rij, en dan? We doen het ALLEMAAL, en gelukkig maar - het zou maar een saaie bedoening zijn als iedereen braafjes in de rij stond.

Kom mij dus aub niet vertellen dat jij het moeilijk hebt met het feit dat iemand meer dan één tekening heeft, als je dat echt effe kwijt wil zoek je maar een zachtaardige psy op die je hopelijk uit die depressie kan helpen

 

groeten aan iedereen en tot in Ieper waar ik met gans mijn familie in de rij kom staan met vier plastic tasjes aan elke hand om in alle rijen te zetten en uiteraard kopen we geen enkel ticket en brengen we zelf onze boterhammen mee  (voor de goeie verstaanders: niet dus)

 

o ja,  nog een laatste @ speciaal voor velden8: tekenaren bestaan niet, tekenaars wel :-)

Link naar reactie

 

groeten aan iedereen en tot in Ieper waar ik met gans mijn familie in de rij kom staan met vier plastic tasjes aan elke hand om in alle rijen te zetten en uiteraard kopen we geen enkel ticket en brengen we zelf onze boterhammen mee  (voor de goeie verstaanders: niet dus)

 

 

Van harte welkom in Ieper !!! Om het gemakkelijk te maken, hebben we alle volwassen Franstaligen naast elkaar gezet, dan hebben de die-hards een mooi overzicht op de lengte van de rijen, en vallen de tekenaars hopelijk niet zonder werk.

 

Een plaatsing tekeningetje volgt nog onder de forumrubriek Stripbeurzen

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

het lukt me maar niet om via de 'quote' button rechtstreeks te antwoorden, dus dan maar op deze manier:

 

@ bouwertje: echt super die Obelix! ben blij voor jou :-)

 

@ Warson:  merci voor de back-up :-)

 

@ Lecram: inderdaad, verspreid over verschillende dagen en er zitten bestellingen bij (Ratera) en enkele aangekocht ter plaatse

 

@ Kool Thing:  klopt, soms gaan we met twee. Repers die mij kennen weten dat mijn ma graag mee gaat naar beurzen -en wat zo fantastisch is- ze vindt het nog plezant ook (voor de nederlandse vrienden: plezant = leuk) om in de rij de staan en ondertussen met alle vrienden en bekenden een praatje te maken

In dit geval echter (voor Federici) was er geen sprake van twee maal aanschuiven

 

@ muske:  leer eerst eens tellen alvorens commentaar te geven, er staan niet vier tekeningen, maar zelfs vijf op van de auteur die je bedoelt

het gaat om Brice Cossu, die in Gorinchem bij DDB zat te signeren; alle aanwezige repers zullen kunnen bevestigen dat iedereen een tekening van hem gekregen heeft, en zelfs meerdere. Op sommige momenten zat hij niks te doen, niet omdat er geen interesse was maar gewoon omdat hij heel vlot en snel tekende zodat men telkens opnieuw kon aanschuiven en ja ik heb inderdaad de volledige set van de 4 albums ter plaatse gekocht en nog verschillende andere albums om de tickets te krijgen, als iemand mij niet gelooft kan hij mijn kassaticket nakijken :-)

dus muske, kom mij niet vertellen dat jij daar was voor Cossu en géén tekening hebt gekregen want daar geloof ik geen bal van

 

zoals Warson aanhaalt zijn het altijd dezelde muggezifters die commentaar geven. Repers zoals Warson zelf, alexjodo, campesino, sssnaurel, lecram, richard en anderen hoor je daar nooit over zeuren en klagen!! Zijn wij allemaal fervente die-hard dedijagers, ja so what. Wij hebben daar veel tijd, geduld (en geld :-) ) voor over en gaan allen voor hetzelfde: zoveel mogelijk en liefst mooie tekeningen. En ik gun dat iedereen van harte, jaloezie voor andermans tekening -meer, mooier of groter- is mij helemaal onbekend. 

Ik ben bezig met dédicaces en originelen sinds 1985 en er zijn vééééééél ®evoluties geweest in al die jaren, maar ik -en bovenvernoemde collega's- hebben ons steeds aangepast en ja ik "scoor" ook al eens een tekening zonder ticket of als het even kan een dubbele rij, en dan? We doen het ALLEMAAL, en gelukkig maar - het zou maar een saaie bedoening zijn als iedereen braafjes in de rij stond.

Kom mij dus aub niet vertellen dat jij het moeilijk hebt met het feit dat iemand meer dan één tekening heeft, als je dat echt effe kwijt wil zoek je maar een zachtaardige psy op die je hopelijk uit die depressie kan helpen

 

groeten aan iedereen en tot in Ieper waar ik met gans mijn familie in de rij kom staan met vier plastic tasjes aan elke hand om in alle rijen te zetten en uiteraard kopen we geen enkel ticket en brengen we zelf onze boterhammen mee  (voor de goeie verstaanders: niet dus)

 

o ja,  nog een laatste @ speciaal voor velden8: tekenaren bestaan niet, tekenaars wel :-)

daar zit geen woord frans bij :e005:  Volledig mee eens!

Link naar reactie

Het is trouwens wel 'ik vind', daar is geen discussie over  :e012:

Ook daar proberen we (het nederlandse contingent) onze vriend al jaren vanaf te helpen maar dat blijft voorlopig ook bij hardnekkige pogingen.

 

Overigens wegen de vele positieve kanten van Velden8 RUIMSCHOOTS op tegen deze met kwinkslag bekenen voudjus :e012:

Link naar reactie

libessart: ik vind mooie gezichten altijd zo magisch! Zoals ze met een simpele streek worden neergezet maar zo treffend je raken!
lechuga: wat een mooi lijnwerk! Lekker dik!!

verder ook hele erge mooie!

Ik dan eentje van Imagicon (Karin) en een stel die ik volgens mij nog niet online had gezet.

 

Die in de fik staat is van Rohrmuller en die aan elkaar geplakte is van Frank Cho. Die was wat te groot voor mijn A4 scanner :)

 

post-130-0-98967600-1396803981_thumb.jpgpost-130-0-19479600-1396803993_thumb.jpgpost-130-0-95766200-1396803991_thumb.jpg



 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...