Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Nog even meedelen dat de Vrije Vlucht-wedstrijd nu zaterdag wordt afgesloten zodat we weldra met de uitslag kunnen uitpakken.

Het verschil tussen de nummers 1 en 2 bedraagt op dit eigenste moment 1 schamel punt. Al wekenlang is het een nek aan nekrace. Daarna gaapt er ineens een kloof van 100 punten met de derde best beschouwde titel.

Van de 96 titels (tweeluiken en trilogieën tellen als één titel) vallen er 88 in de smaak, uiteraard in mindere of meerder mate.

 

Deelnemers maken kans op een zelf samen te stellen pakket van 5 albums uit een beschikbare lijst.

http://www.stripspeciaalzaak.be/Wedstrijd_VrijeVlucht.htm

Link naar reactie

Ander lijvig boek wat zeker niet vertaald zal gaan worden:

 

http://www.altaplana.be/albums/l_horloger_du_reve

AAAAGGGHHH! TANDWIELEN!!!!IK HAAT TANDWIELEN!!!!!

Vroeger was ik mecanicien en moest ik geregeld tandwielen maken....

Ik eindigde nagenoeg altijd met een tandwiel met één dikke tand omdat ik de machine die de tandwielen freesde niet juist had afgesteld....Vreselijke herinneringen! Nachtmerries komen terug!!!!!

Link naar reactie

Kontiki, Smaragdridders 4 lijkt alleen in SC verschenen, en bij controle op de SSZ zie ik dat er eigenlijk ook geen HC meer staat aangegeven bij "te verschijnen".

 

De vorige drie delen zijn nochtans wel in HC verschenen.

 

Zou deze serie voortaan alleen enkel in SC verschijnen?

 

Bij voorbaat dank voor de info.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Beeld_1130.jpg

 

Behalve bovenstaande wedstrijd is er ook een wedstrijd waarbij je een album van de nieuwe komische reeks Voetbalclub kan liggen. met de derde preview van Monografie Rosinski eindigen we deze exclusieve previewreeks. Aanstaande woensdag ligt het boek in de winkels. ZozoLala-uitgever Zet.El is (even) terug als stripuitgever. En er zijn winnaars voor de wedstrijden van Asterix, het Merho-interviewboek en Superman. Wat die laatste betreft kregen we meer dan verwacht binnen. Lees op de pagina met de uitslag wat we daarmee bedoelen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...