Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

The Terminator is een goeie film, but very 1984 ;) Deze had ik denk ik nog nooit helemaal volledig gezien. Wel stukken en brokken op verschillende keren dat ze 'm uitzonden. 

Terminator 2 Judgement Day, ook al meer dan twintig jaar oud, is daarentegen helemaal niet gedateerd en zeer goed. De openingsscène was in de bioscoop indertijd heel indrukwekkend, maar ondertussen zijn we natuurlijk al veel meer gewend op het gebied van FX. Integenstelling tot wat op het doosje stond, heb ik geen engelstalige onderschriften gevonden. Jammer, want ik ben het gewoon van films te kijken met onderschriften, ook al heb ik ze niet nodig. En ah, de helft van de film is zonder conversaties ;) Dit was de lange versie van de film. 

Link naar reactie

Terminator 3 Rise of the Machines is ook zeer goed. Die achtervolging met de kraan is ongelofelijk. Fun :) Deze zag ik ook in de bioscoop, indertijd.

Terminator Salvation heb ik ook graag gezien, al is het wel een heel ander genre, en vergeet men de fun soms. Nooit in de cinema gezien. 

Al bij al een goeie franchise, en ik kijk al uit naar deel 5. 

Link naar reactie

Wat Horror:

 

Cabin Fever (omdat Spawn dat in raaddefilm gezet heeft ;)): was een ok standaard infectieverhaal. Goed gedaan.

 

Rabid: uit antropologisch oogpunt (omdat ik alles van Cronenberg wil (her-) zien) interessant, maar toch heel gedateerd. Ik vond Shivers stukken beter.

Link naar reactie

Morregeuh voor iedereen!

 

Ik ga vrijdag voor de tweede keer gaan kijken en de 22ste ga ik ook nog eens.

 

attachicon.gifhekhd7g1ddmnboxclncm.jpg

 

 

 

Ik heb er ook enorm hard van genoten, nog nooit zo lang en emt zoveel spanning een car chase gevolgd :v

Nee maar ik vond het echt goed. Ik heb niets tegen actiefilms, ik kan er wel van genieten, maar ze zouden niet zo snel in mijn top 5 van het jaar komen, Mad Max however kan ik met relatief veel zekerheid zeggen dat het echt 1 van de leukste films van dit jaar zal zijn. De actie is zeer goed verzorgd maar de film krijgt op de juiste momenten ook de nodige rust. Cinematografisch zit het vol met knappe beelden en geweldige concept design maar ze schrikken ook niet weg om de nodige "campy" en grappige momentjes erin te stoppen wat de film balanceert tot 1 geweldige fijne kijkervaring

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...