Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

De 2de is inderdaad ook nog heel goed. De derde is campy. Ik herinner me dat ik de vierde ook nog interessant vond, maar dat is ondertussen ook al jaaaaaaaaaren geleden dus daar kan ik me over vergissen.

Alles wat daarna kwam was ook wel nog interessant (vooral die door scott derrickson), maar dat zijn geen hellraisers...

Die allerlaatste, waarin doug Bradley pinhead niet wou spelen, heb ik ook niet gezien, maar was blijkbaar enkel gemaakt om de rechten te kunnen behouden. Eentje om te kopen als het maar 2euro kost.

Link naar reactie

De eerste indertijd nog in de cinema gaan zien, met een vriendin. Gelukkig kon dat meiske dat waarderen, dat genre. 

De tweede zag ik ook in de cinema. Daarna ben ik de tel wat kwijt. Ik heb er alleszins nog één op tv gezien, en nog een andere in de cinema, maar dat was meer een SF film. 

Link naar reactie

Tis INSURGENT, zwendel, INSURGENT. Alle kritiek die kristen Stewart over haar krijg vind ik wel van toepassing op Shailene Woodley...

Ik wist niet dat Bela Lugosi in Batman speelde en ik heb nog nooit iets slecht van Kristen Stewart gezegd (maar ik heb ook nooit een van haar vampierenfilms gezien) :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...