Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

L'ETRANGE COULEUR DES LARMES DE TON CORPS

Audiovisueel is dit een overweldigende en oogverblindende ervaring, maar voor mij is het toch iets te arty en experimenteel. Ik ga hem zeker nog eens opnieuw bekijken. Koop overigens niet de UK DVD, want de slechte en encodering doet de beelden geen eer aan. Lang geleden dat ik nog eens zo'n botch job ben tegengekomen op dvd...

 

 

In December komt de blu ray in Amerika uit, ben tegenwoordig Regio A proof :)

Link naar reactie

In December komt de blu ray in Amerika uit, ben tegenwoordig Regio A proof :)

Welke en ben je tevreden?

 

Mijn BR speler begint regelmatig te haperen bij het afspelen van BR's. Heb de BR's in andere speler geprobeerd en die gaan perfect, dus waarschijnlijk weer een nieuwe nodig (deze was maar 1 jaar oud) :115:

Denk eraan om meteen een regiovrije te nemen.

 

Heb deze firma's al bekeken:

http://www.stegen.com/nl/6-multiregio-blu-ray-spelers (nederland)

http://www.world-import.com/region_free_blu_ray_DVD_players.htm?gclid=CMb6z-qXk8ICFYHLtAodRDgAsA

 

Die laatste beweren dat je altijd zonder probleem de firmlware kan upgraden, wat me wel een voordeel lijkt.

Link naar reactie

Ik heb voor 50 euro een tweedehands Samsung BD speler regio 1/A gekocht met een gratis omvormer erbij.

Gisteren geprobeerd en werkt als een tiet, het apparaat ziet er nog als nieuw uit :).

 

Die van Stegen had ik ook al aan gedacht, maar om een speler te kopen van 200,- die ongemodificeerde 80,- kost vond ik een beetje te gortig.

Heb je met die amerikaanse spelers geen problemen wat het elektriciteitsnet betreft?

Link naar reactie

Ik heb voor 50 euro een tweedehands Samsung BD speler regio 1/A gekocht met een gratis omvormer erbij.

Gisteren geprobeerd en werkt als een tiet, het apparaat ziet er nog als nieuw uit :).

 

Die van Stegen had ik ook al aan gedacht, maar om een speler te kopen van 200,- die ongemodificeerde 80,- kost vond ik een beetje te gortig.

Tsja op die Amerikaanse site kost het ook 100 Euro meer. Je zit dan natuurlijk nog met transport en invoertaks.

 

Heb je met die amerikaanse spelers geen problemen wat het elektriciteitsnet betreft?

Op de Amerikaanse site zijn ze dual voltage.

 

Dat is exact degene die ze bij mijn ouders hebben.

Kan je er ook niet regio 2 DVD's mee spelen op je Pal TV?

Link naar reactie

Nope alleen regio 1 dvd's of regio A Blu Rays. Maar voor Regio 2/B heb ik mijn PS3.

 

Die van mij is wat ouder dus nog niet dual voltage.

Ah ja oeps, ben mis sorry, het is een regio A, zat met een gemodificeerde in mijn hoofd.

 

Maar dan heb ik er ook 2 aparte nodig, Zou wel mijn pS3 kunnen gebruiken maar dat is zo'n rompslomp.

Aan de andere kant 200 euro uitgeven... Ik betrouw die BR spelers niet meer, heb er al 2 versleten in minder dan 2 jaar tijd. Die dingen staan precies nog niet op punt.

Link naar reactie

Ik ken alleen die in Zwijnaarde, ik passeerde daar toen ze aan de E17 aan het werken waren, en ik in De Pinte af reed.

Ik wist dat er in Uustakker ook één is, maar weet niet waar, en die van in't centrum wist ik niet eens. 

 

Centrum is pas redelijk recent open gegaan. Het ging eerst een Saturn worden maar het is een Mediamarkt geworden. Hier in België was zo'n dubbel-merk strategie niet echt aangewezen/nodig/...

 

Met de komst van die media markt in het centrum zie ik het wel moeilijk worden voor FNAC veldstraat om zich te blijven handhaven.

Link naar reactie

Niet echt, beide zijn van de Metro Groep die ook Macro enzo bezitten. In sommige landen vind je dan ook media markts naast Saturns (vaak letterlijk). Hier in België waren ze dit ook van plan maar ze zijn erop terug gekomen. De saturn's die al bestonden zijn heropend als media markt en de saturn's die er gingen komen zijn media markts geworden.

Link naar reactie

Binnenkort is er een Bluray box met 11 Miyazaki films die ik echt wil hebben maar 250 euro is een hele hap.  :e001:

 

ghibli-2.jpg

Dat ziet er heel mooi uit! Gelukkig heb ik geen Blu-Ray dinges dus ik hoef deze overweging niet te maken. Ach ja "elk nadeel heb zn voordeel" zoals die ene gauzer al zei.

 

Overigens: verwissel niet Myazaki films met Ghibli films. Ghibli's beste film; Grave of the Fireflies zal er alvast niet bij zitten want die is van Takahata.

Ik denk dat ik de Ghibili films gewoon één voor één los ga aanschaffan. Princess Mononoke staat al op het aankooplijstje van maart dus das een goed begin.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...