Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Wel, eigenlijk doe ik niet zo moeilijk, want SOUTHERN COMFORT speelt zich niet af van in een oorlogssituatie ...

 

Het zijn soldaten die aangevallen worden?

 

Voor mij is het essentiële aan de film hoe een groep omgaat met het plotse wegvallen van de leider. Er is inderdaad geen oorlog bezig rond hun maar het blijft wel een gewapend conflict en hoe men daar mee omgaat.

Link naar reactie

Zojuist Alien3 gezien. Nog 1 te gaan. Blijft een van de weinige films waarvan de sequels goed tot zeer goed blijven.

 

Alien298_zps38430aae.jpg

 

Alien 3 the directors cut is zeer goed. De gewone versie vond ik maar gewoontjes. 

Alleen jammer dat ze voor the directors cut het geluid niet opnieuw opgenomen hebben. Maar het is een heel andere film dan de bioscoopversie. 

Link naar reactie

Alien 3 the directors cut is zeer goed. De gewone versie vond ik maar gewoontjes. 

Alleen jammer dat ze voor the directors cut het geluid niet opnieuw opgenomen hebben. Maar het is een heel andere film dan de bioscoopversie.

 

Heb de Theatrical Version gezien, de Directors Cut staat er ook op, ga ik later nog eens bekijken. Prometheus, Alien en Aliens zijn inderdaad de beste, maar Alien 3 (TC) was toch ook best goed.
Link naar reactie

Idem.

 

Enkel 'Prometheus' stinkt nogal.

Prometheus was heel goed, ik zit te wachten op het vervolg, de ontknoping :)

 

 

Ja ik was te laat :)

 

Alien 3 is trouwens de extended cut, director's cut bestaat daarvan niet. ;)

 

Het is trouwens : Alien ³ 2003 Assembly Cut :P

In het boekje bij de box staat: 'Special Edition (Restored Workprint Version)' maar op de aftiteling stond 'Directors Cut' (als ik mij goed herinner) :)

Link naar reactie

Op Haloween wat sleazy horror bekeken. 4 DVD for 10 pound

 

HaloweenNot_zps6b35f0d3.jpg

 

Midnight: crazy family horror slasher tien in een dozijn

Edge of Terror (The Wind): Ik vond Island of Death van Mastorakis 'goed'. Deze begon goed, maar na 15 minuten was het budget op en werd het vervelend.

Dont go into the house heeft 1 goede scene voor de rest is het vervelend

Surf Nazis must die: Het enige noemenswaardige is Nazi in de titel, daarom waarschijnlijk dat het een 18 rating kreeg.

 

Dan maar:

 

Haloween301_zps91c275e3.jpg

 

Of hoe je zonder geld een steengoede film kan maken.

Link naar reactie

Dan maar:

 

Haloween301_zps91c275e3.jpg

 

Of hoe je zonder geld een steengoede film kan maken.

Hoe kom je daar bij???

Die film kostte 4.5 miljoen dollar... Als je weet dat enkele van de duurste Japanse films 45 miljoen (heel erg zeldzaam overigens) gekost hebben dan slaat dat toch op niets...

 

Het is wel een steengoede film, dat wel.

Link naar reactie

Hoe kom je daar bij???

Die film kostte 4.5 miljoen dollar... Als je weet dat enkele van de duurste Japanse films 45 miljoen (heel erg zeldzaam overigens) gekost hebben dan slaat dat toch op niets...

 

Het is wel een steengoede film, dat wel.

Tis allemaal relatief natuurlijk. Het budget van een dure Vlaamse film is ongeveer 3 miljoen Euro heb ik ergens gelezen. The Hunger Games wat krek hetzelfde is als BR kostte 78 miljoen dollar, HG2 zelfs 130 miljoen.

 

Tussen haakjes, ik lees op Imdb dat Welp de eerste Vlaamse horrorfilm is. Dat is natuurlijk bogus. Linkeroever was een vrij goede horrorfilm en Malpertuis en Les Lèvres Rouges waren eigenlijk (voor een groot deel) Vlaamse films. En er zullen er nog wel zijn die ik over het hoofd zie.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...