Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Wou gisteren eens een 'populaire' film bekijken. 'Charlies Angels: Full Throttle'. Jeezes wat een rotzooi 120 miljoen en een hoop goede acteurs (John Cleese begot) down the drain. Gelukkig was het gratis op Rio.

 

Dan maar Tokyo Gore Police opgezet. Na 20 minuten gestopt, dat is gewoon gore (wat gezien de titel niet verwonderlijk is) en er steekt helemaal geen verhaal in (of het moest nog komen) en bovendien is de gore veel te afgelikt om gore te zijn.

Link naar reactie

Zou best kunnen.

 

Though it was originally conceived as another entry in the popular Demons series, director Michele Soavi insisted that the film stand alone and not be connected with the films Dèmoni (1985) or Dèmoni 2... l'incubo ritorna (1986). In an interview Soavi referred to the Demons films as 'pizza schlock' and wanted La Chiesa to be more sophisticated.

 

Although the film is also known by the title 'Demons 3', the script for 'The Church' has nothing to do with the rest of the Demons series.

Die film van Lenzi heet trouwens black demons aka demoni 3.

Link naar reactie

Wij zijn gisteren naar Boyhood gaan kijken. Boyhood schetst de jeugd van Mason, van zijn zesde tot zijn achttien. Het bijzondere is dat de opnames over twaalf jaar gespreid zijn zodat er geen verschillende acteurs de rol van Mason moeten spelen. Door twaalf intense jaren in een film van drie uur te vertellen is de tijd zelf zeer aanwezig. Want in wezen gebeurt er niets bijzonder. Het huwelijk van de ouders is problematisch, en de moeder valt systematisch op de verkeerde mannen, maar uiteindelijk is Boyhood gewoon de verfilming van wat mijn grootmoeder altijd zegt: "ze worden zo snel groot". Ik kan me niet herinneren zo ontroerd te zijn geweest door een film.

 

boyhood.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Heb nu alle argento films in mijn collectie behalve DO YOU LIKE HITCHCOCK en LE CINQUE GIORNATE. Klaar voor research!

 

Nog net de schitterende docu LET THE FIRE BURN op YouTube kunnen zien vooraleer er een auteursrechtenclaim op kwam... Spijtig voor jullie, maar als je maar een keer luistert naar mij dan moet het nu zijn: zoek die docu uit!

Hier meer uitleg: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Let_the_Fire_Burn

Op het einde van de docu walg je gewoon.

Link naar reactie

Hmmm, ik moet die film nog eens terug bekijken... :)

Ik herinner me ook dat ik nogal verveeld naar die film zat te kijken, hoor. Dus zwendel is niet alleen... Maar zoals ik al zei, het is al een tijdje geleden dat ik de film zag.

 

Ik heb hem toendertijd in de bios gezien, de helft van de groep van hem idd afgrijselijk en de helft geweldig. Een love it/hate it film. :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...