Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Under The Skin. Genoteerd. Moet ik dringend zien.

 

http://www.humo.be/filmreviews/291139/under-the-skin

 

 

Geinig detail: de scènes in de bestelwagen werden opgenomen met een verborgen camera in het dashboard, en de mannen die instapten waren nietsvermoedende Schotten die pas achteraf vernamen dat ze in een film meespeelden.

 

Ik moet nog vaak terugdenken aan de laatste scène van Bad Lieutenant, die werd ook met verborgen camera opgenomen. Toen ging ik nog naar de cinema... damn, waar is de tijd. Zag deze in de Sfinx, met de fucking nooduitganglampen langs beide kanten van het scherm. Maar vond dit zo goed, dat ik er nog nu en dan eens aan terugdenk.

http://www.camerainthesun.com/dev1/?p=4216

The last shot of Bad Lieutenant, that’s all hidden camera. Different takes, people did different things.

Link naar reactie

Ik heb gisteren volgende filmpjes bekeken:

 

INNERSPACE

Ik voelde net genoeg de invloed van Joe Dante om te vergeten dat Steven Spielberg ook achter deze film zit... Was dus wel leutig om deze nog eens opnieuw te zien.

 

THE PAPERBOY (lee Daniels)

Wat een warboel deze film. Hij schreeuwt gewoon uit: " Kijk eens hoe trashy en edgy we zijn." Ik heb nog altijd moeite om te achterhalen wat precies de bedoeling was. De film wil commentaar geven op verschillende zaken, maar werkt niets goed uit. Bleh.

Link naar reactie

DON JON

Combineert twee van mijn favoriete dingen: Jersey Shore en romantisch drama. De film heeft te overduidelijk een boodschap, het mocht dus wel wat subtieler, maar was wel eens leuk om te bekijken. Meer ook niet.

Brie Larson was wel hilarisch in haar Silent Bob rol.

Ik had stiekem wel een cameo van snookie en The Situation verwacht...

Link naar reactie

OMFG, what was my life like before seeing SPIDER BABY? Ik weet het niet...

Ook leuk om te weten dat Sid Haig ooit jong geweest is...

Neen serieus, deze film is zo out there, bizar en geniaal. Gemaakt voor weinig geld door jack hill (foxy brown, coffy,...), maar de liefde spat er gewoon van af. Schitterende fotografie ook. Als er iemand is die trouwens niet compleet ingenomen wordt door jill banner dan weet ik het niet meer.

Wat een ontdekking!

Link naar reactie

The Strange Colour of Your Body's Tears al gezien? Daar ben ik ook benieuwd naar.

L'étrange couleurs des larmes de ton corps, bedoel je? ;)

Neen, nog niet. Die is al uit in Engeland, maar enkel op dvd. Ik wil dat op BR... Ik ga wachten op frankrijk of misschien zelfs benelux release.

 

Zo klote, Amer is in GB uitgekomen op BR en nu 'L'etrange...' op dvd.

Ik heb hetzelfde voor met ALL CHEERLEADERS DIE... The Woman op BR en ACD enkel op dvd.

Ik blijf alleszins checken op Blu-ray.com om te zien of de US release van ACD toch niet region free is.

post-624-0-83081500-1406278880_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...