Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

De vergelijking die je maakt kan ik me wel in vinden.

 

Je verhaal over (filosofische) subtext kan ik me persoonlijk niet zo in vinden maar het is wel origineel. En ja ik ben idd heel erg van de filosofie. Ik ben ook lid van een filosofieclub, heb er eindexamen in gedaan en ga het mogelijk studeren dus ik ben very biassed op dat punt.

 

 

Die film bedoel ik ja. Amelie kon ik ook wel waarderen maar ik ben nogal fan van Jeunet hoewel ik zijn werk met Caro wel het beste van hem vindt.

 

 

Helemaal mee eens.

 

 

Idd. De Theatrical Cut verklapt het hele plot voor de film geod en wel begonnen is. De Director's Cut is de neige goeie versie.

(en wat een gave trailer overigens)

 

 

Ik wil de kut van Lars van Trier niet zien. ;)

Heeft hij nu ook al een kut? Wat zijn die Denen toch progressief...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Beetje oude koeien uit de sloot halen maar wat bedoel je hiermee? Ik vind dat echt een goeie film. Jij niet?

Dat mijn korte inhoud van godzilla een beetje gekscherend werd neergeschreven om aan te geven dat godzilla geen verhaal heeft of hoeft te hebben, maar dat je er weer serieus op doorging als was het de belangrijkste uiting van hedendaagse filosofisch-artistieke kunst. Dus zei ik, allez allez, dat was maar om te lachen.

 

Monsters ken ik niet, maar ik hou niet van filosofische films ;) (dat laatste was een grapje hé, ik heb de film niet gezien dus ik heb geen mening)

Link naar reactie

Dat mijn korte inhoud van godzilla een beetje gekscherend werd neergeschreven om aan te geven dat godzilla geen verhaal heeft of hoeft te hebben, maar dat je er weer serieus op doorging als was het de belangrijkste uiting van hedendaagse filosofisch-artistieke kunst. Dus zei ik, allez allez, dat was maar om te lachen.

 

Monsters ken ik niet, maar ik hou niet van filosofische films ;) (dat laatste was een grapje hé, ik heb de film niet gezien dus ik heb geen mening)

 

Monsters is geen filosofische film. Het is een film met diepgang maar niet filosofisch. Hij valt een heel klein beetje te omschrijven als Apocalypse Now met aliens maar dat is ook niet echt accuraat. Je moet m maar zien. Ik denk dat jij m zeker wel kan waarderen.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Monsters is geen filosofische film. Het is een film met diepgang maar niet filosofisch. 

 

:D

En dan zet ik het er zelfs nog bij dat het een grapje is ;)

 

Anyway, monsters, ik zet hem op de lijst.

Link naar reactie

Eindelijk 'The Invader' eens bekeken.  Deze eerste langspeelfilm van Nicolas Provost doet me denken aan een mengeling van David Lynch en Luchino Visconti (Death in Venice).  Toevallig hoofdrolpeler Isaka Sawadogo (wat een schitterende acteur !) onlangs nog in de film 'Swooni' gezien. (Hij speelt daarin ook een illegale migrant maar hier speelt hij een totaal verschillend type.)

 

79094.300.jpg

 

Net gezien, idd een best aardige film. Ik miste net alleen wat meer punch. Lynch haal ik er niet echt uit, met uitzondering van de begin scene en misschien het einde.

 

7.0

Link naar reactie
Gast Natte aap

pacific rim is de beste film die ooit gemaakt is. Als je maar 1 film in je leven zou mogen zien, zou het pacific rim mogen zijn. meer zelfs, ze zouden die moeten digitaliseren en opsturen naar alle planeten via zo'n ruimtesondes.

 

(was dat een beetje over the top?)

Link naar reactie

Ik wil niet muggenziften (kuch), maar The Place Beyond the Pines is van 2012, en ze waren over 2013 bezig. :P

 

Ik weet niet wanneer hij hier is uitgekomen, maar the Interwebs zegt : 2012 ;)

:e008:

 

Sorry ik zag hem vorig jaar.

 

Maar ja bijna alle Oscarwinnaars van het jaar 2013 zijn momenteel in de Biocoop hier.

 

Maar Place Beyond the Pines is sowieso de beste film van 2012. Dat was een baggerjaar voor films. 2011 ook overigens. 2010 was dan weer een topjaar net als 2013 naar mijn mening.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Mijn nr 1 is voorlopig nog steeds The Place Beyond the Pines. Een film waar niemand het ooit over heeft. :(

 

en terecht dat niemand het er over heeft, da's de slechtste film die ik ooit gezien heb. Ze moesten die film digitaliseren en opsturen naar andere planeten en zeggen, durft nooit met zoiets naar hier komen, stelletje ruige aliens dat je daar zit. En geef Elvis terug. Dàt moesten ze met die film doen.

 

(Dio: niet flippen hé, ik heb de film niet gezien hoor, ik ben je maar wat aan het dollen. ik zeg het er maar bij want ik wil je zenuwcrisis niet op mijn geweten hebben hé)

Link naar reactie
Gast Natte aap

Probeer eens Pusher of Bleeder. Vermijd Fear X en Valhalla Rising ;)

 

als ik toch eens tijd had hé. Ik zit hier nog met een lijstje dat onze helaas te vroeg ontvallen Donnie ooit eens opgeschreven heeft. Met allemaal films die ik nog eens wil zien.

Maar ja, daar zit je dan met een vrouw die liever explosie en knok films bekijkt en bij het andere soort film in slaap valt als er geen "romance" in voor komt.

Link naar reactie
Gast Natte aap

oh ja, nu ik het toch over romance heb.

escape plan gezien.

Valt best mee. Er zit wel suspense in en die twee ouwe knakkers doen het niet geheel dramatisch slecht. Maar toch, vooral de suspense zat wel goed. (maar ik moet er wel bij zeggen, ik heb geen enkele aflevering van prison break gezien, misschien is dat wel helemaal hetzelfde, dunno)

Link naar reactie

als ik toch eens tijd had hé. Ik zit hier nog met een lijstje dat onze helaas te vroeg ontvallen Donnie ooit eens opgeschreven heeft. Met allemaal films die ik nog eens wil zien.

Maar ja, daar zit je dan met een vrouw die liever explosie en knok films bekijkt en bij het andere soort film in slaap valt als er geen "romance" in voor komt.

 

Pussywhipped, Pussywhipped

Don't you know you're pussywhipped

Pussywhipped, Pussywhipped

Don't you know you're pussywhipped

 

:e007: 

Link naar reactie
Gast Natte aap

Pussywhipped, Pussywhipped

Don't you know you're pussywhipped

Pussywhipped, Pussywhipped

Don't you know you're pussywhipped

 

:e007: 

 

misschien wel. de tv en de afwas is voor haar, de rest van het huis is voor mij. Vind ik een redelijke deal ;)

Link naar reactie

Probeer eens Pusher of Bleeder. Vermijd Fear X en Valhalla Rising ;)

 

Valhalla Rising was de eerste film die ik van hem zag. Beviel idd niet.

 

en terecht dat niemand het er over heeft, da's de slechtste film die ik ooit gezien heb. Ze moesten die film digitaliseren en opsturen naar andere planeten en zeggen, durft nooit met zoiets naar hier komen, stelletje ruige aliens dat je daar zit. En geef Elvis terug. Dàt moesten ze met die film doen.

 

(Dio: niet flippen hé, ik heb de film niet gezien hoor, ik ben je maar wat aan het dollen. ik zeg het er maar bij want ik wil je zenuwcrisis niet op mijn geweten hebben hé)

 

:lachuuh:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...