Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

haagse_harry.jpg

 

Dit helpt de strip geen meter vooruit. In tegendeel. 

 

Die strip is populair bij een beperkt publiek en daar blijft het bij. 

Ik moet altijd aan Joe Bar team denken. Heel wat motards die ik ken(de), lazen die strip. Toen ik vroeg welke strips ze dan nog lazen, keken ze me even verbaasd aan, en zeiden: geen enkele, natuurlijk. 

Link naar reactie

Daar gaat het helemaal niet over. 

Iedereen mag van mij lezen wat-ie (M/V) wil. 

 

Ik veroordeel niemand. Ik zeg gewoon dat dat geen extra striplezers zal aanbrengen. 
Hagenaars die andere strips lezen, deden dat al voor Haagse Harry. Mensen die enkel Haagse Harry lezen omdat ze van Den Haag zijn (? ja toch) zullen geen andere strips kopen. 

Motards die al andere strips lezen, deden dat al voor Joe Bar Team. Motards die enkel Joe Bar Team lezen omdat ze motorrijder zijn en heel goed verstaan waarover de strip gaat, zullen geen andere strips gaan lezen.

 

Stop eens met mensen aan te vallen ('veroordeel dat niet').

Met je neerbuigend gezaag over "jij als liefhebber" en zo, is ook niemand gediend. Straks mag je hier Andreas niet meer goed vinden. 

 

:ph34r: verder ga ik er niet meer op in.  :e015: 

Link naar reactie

Met mensen, bedoel ik andere forummers. Want ik ben heus niet de enige die je tegen de schenen schopt.

En nou krijg je het laatste woord. Ik reageer er niet meer op.  

 

En 'men' (ik durf niet jullie schrijven) heeft gelijk: Andreas heeft niks betekent voor de strip. 

 

En dit is neerbuigend: Dat komt dan ook op mij over als een liefhebber van strips die een klaagzang(etje) doet. 

Jij hebt een mening, de rest hebben klaagzangetjes

 

fin

Link naar reactie

Nog even een klein beetje informatie over het beperkte aantal lezers van Haagse Harry, het eerste deel verscheen in een oplage van 10.000 exemplaren, die was in no time uitverkocht (ik weet dat nog heel goed, werkte toen in een boekhandel en kreeg het verzoek van Betapress om alle exemplaren retour te sturen, omdat ik ver buiten de regio van Den Haag werkte heb ik dat ook gedaan. Ik had het beter niet kunnen doen want we hebben best lang op de herdruk moeten wachten toen), na de verschillende herdrukken van dat album zijn er 140.000 exemplaren van verkocht. Dat is geen kattepis. 

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...