Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Zat. 24 oktober j.l.: presentatie bij Boetique T-Bird, Parijs:

 

2hr3fxs.png

 

  • Angel Wings #2 - special-edition, ISBN: 978-2888907329

PS

Helaas is ook deze uitgave uitgesteld: van 28 oktober naar 11 november.

De standaarduitgave is 2x uitgesteld: van 21 september naar 21 oktober naar 18 november.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ik had al een beetje zitten zoeken en kwam op: "Tally-ho Bandieten"

 

 

Tally-ho is de enige mogelijke (letterlijke) vertaling, maar is voor veel mensen een onbekende uitdrukking. Mooie term, oorspronkelijk uit de jacht en dus werd het ook door jachtvliegers overgenomen. Misschien dat Nederlandstalige jagers het woord vertaald hebben, maar Nederlandse jachtvliegers gebruiken Tally-Ho!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

12029812_10153586545252110_8568748598043

 

een nieuwe Olivier Pont !!!!!!

 

Moest even googlen wie dat nu weer was want de naam en de stijl kwamen me bekend voor. Over de grenzen vd tijd dus.

 

Heeft die iegenlijk nog iets anders gemaakt dat vertaald is? Vond niet direct iets terug...

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zijn de nieuwe titels van Glenat en Daedalus weer uitgesteld? Zouden 28-10 verschijnen.

Iemand enig idee?

Wat ik heb gehoord schijnt het met de distributeur te maken te hebben. Er is steeds een wisseling en nu gaat er dus van alles mis door onduidelijkheid wie en wat. Maar precies weet ik het ook niet.

 

Het is in ieder geval niet bekend wanneer de nieuwe titels komen.

Link naar reactie

Gisteren navraag gedaan omdat ik de titels voor het voorjaar van 2016 binnenkreeg. Door het faillissement van drukkerij Proost en het zoeken naar een nieuwe drukker is er een en ander vertraagd. Ekhö 4 verschijnt nu inder voorbehoud in november. Ythaq 13 in december (maar gizr is nog onzekerheid over). Deze week liggen andere titels van Uitgeverij L in de winkel.

Link naar reactie

Van de facebookpagina Force of Gold:

 

"GOED NIEUWS!!

J.ROM krijgt een vervolg. In mei 2016 zal het 4de deel van deze geweldige reeks verschijnen."

Voor mij hoefde dat niet.

 

Ondertussen werken Charel Cambré en Marc Legendre aan een nieuwe reeks na Amoras.

Link naar reactie

In de winkel vanaf donderdag 19 november:

 

anders2-00cover.jpg?w=640&h=908

 

vintage01.jpg?w=640&h=900

 

Met oprechte fierheid kan ik melden dat mijn nieuwe strip Anders 2 en mijn artbook
Fake Vintage Book Covers op donderdag 19 november in de winkel zullen liggen.

Jammer genoeg hebben we onze oorspronkelijke verschijningsdatum gemist door het
faillisement van drukkerij Proost, met alle problemen en vertragingen van dien.
Het drukwerk zelf is evenwel prachtig geworden. Je zal ze zien stralen in het winkelrek!

 

Meer info en eerste binnenpagina's op: https://kristofspaey.wordpress.com/2015/11/06/in-de-winkel-vanaf-19-november/

Link naar reactie

Die van maart 2016 is deel 21, dit is de cover van deel 22, daar mogen we nog wat meer geduld voor hebben...

Ik weet niet beter dan dat "Het verboden konvooi' deel 21 gaat worden.

 

Franstalig: Le Convoi des bannis

 

Duitstalig: Der verbotene Konvoi

 

Als dit deel 22 zou gaan worden, wat wordt dan deel 21???

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...