Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Bessie Turf is het niet, maar zo slecht ziet die er toch niet uit vind ik.

Hermann die kan pas geen vrouwen tekenen.

Jordi Bernet, Simon Bisley, Manara...Die kunnen het wel!

 

Die armen zijn letterlijk vel over been. 

Die jukbeenderen!

Die borstjes! Daar kan je nog een derde tussen krijgen. En ze hangen ook onder de oksel.

 

 

Hermann, die kan geen mooie gezichten tekenen al betaal je hem 1000 euro per gezicht, maar anatomisch schat ik hem veel hoger in dan Francq.

Link naar reactie

de havik is een steengoeie reeks die stopte bij deel 6, zeg ik.

De eerste reeks was inderdaad heel goed.

Mijn probleem met de Havik was dat het eerste deel in 1994 uit kwam en dat deel 6 in 2005 uit kwam. 11 jaar voor 6 delen, het duurde mij allemaal te lang.

Ik wil de 2e reeks wel gaan aanschaffen maar ik wacht wel tot het einde in zicht komt. Mocht het dan niet meer beschikbaar zijn, dan is dat gewoon vette pech, er verschijnt genoeg.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Die armen zijn letterlijk vel over been. 

Die jukbeenderen!

Die borstjes! Daar kan je nog een derde tussen krijgen. En ze hangen ook onder de oksel.

 

 

Hermann, die kan geen mooie gezichten tekenen al betaal je hem 1000 euro per gezicht, maar anatomisch schat ik hem veel hoger in dan Francq.

Ze mochten inderdaad wat dichter bij elkaar hangen. Alhoewel dergelijke anatomie weldegelijk voorkomt.

 

Hermann op alle vlak technischer dan Francq?

Link naar reactie

Hermann op alle vlak technischer dan Francq?

 

Ja.

Hermann is op tekengebied veel getalenteerder dan Francq. Een meer naturel tekenaar. Francq moet meer zwoegen op zijn figuren, zijn decors, is afhankelijker van zijn documentatie,...  bij Hermann gaat het tekenen hem gemakkelijker af.

 

Maar da's geen verwijt, gewoon een observatie

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja.

Hermann is op tekengebied veel getalenteerder dan Francq. Een meer naturel tekenaar. Francq moet meer zwoegen op zijn figuren, zijn decors, is afhankelijker van zijn documentatie,...  bij Hermann gaat het tekenen hem gemakkelijker af.

 

Maar da's geen verwijt, gewoon een observatie

Zou je Francq en Vance als min of meer hetzelfde type tekenaar kunnen beschouwen?

Link naar reactie

Deel 9 : 'Chalmette' te verschijnen in het Frans op 6 januari 2016.

 

NB: Chalmette is een plaats in de Amerikaanse staat Louisiana, en valt bestuurlijk gezien onder St. Bernard Parish. Wikipedia.

 

 

 

Op de cover: stoomboot Enterprise (1814). Niet te verwarren met de US Navy schepen van dezelfde naam.

post-220-0-69921600-1444988993_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...