Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Jan met de Pet, door Jacques Vermeire. 

 

Hééél interessant boek. 

Jacques Vermeire gaat uitgebreid in op zijn verzamelingen wijnflessen, filmaffiches, bankbiljetten, ... en ook strips. 

Er staan tientallen pagina's in het boek met foto's uit Jacques zijn stripcollectie. Eerste drukken van Nero, Kuifje en Suske en Wiske. Ook originelen en dédicaces. 

Met veel warme commentaren. 

Een aanrader. 

Link naar reactie

De 2 hoofdseries zijn Hellboy en BPRD met daarnaast verschillende spin off series. Voor je aan BPRD kan beginnen moet je de eerste 5 Hellboys hebben gelezen. Voor BPRD begin je best met de 4 omnibus edities van Plague of Frogs.

 

Meer info kan je ook in onderstaand draadje terugvinden.

 

http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/683-mike-mignola-hellboy-bprd-enz/

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Het narrenschip 1&2 hc

Sykes

Red Skin 1

Suske en Wiske 332

Undertaker 2

Airborne 44 6

 

Blueberry integraal heb ik even laten liggen. Ik weet niet zo goed wat ik van de kwaliteit van de uitgave moet denken.

Inferno heb ik ook nog even laten liggen. Weet niet of ik dat wat ga vinden en vind hem ook nog al aan de prijs. €29,95 voor 112 blz. :( Aan de andere kant koop ik wel een hc voor € 17,95

Link naar reactie

Nogal wat stripparels aangekocht.  Veel centjes verdaan... Van de nieuwigheden zal ik 'Trashed' en 'Sykes' waarschijnlijk ook nog aanschaffen volgende week...

 

Bij het doorbladeren van 'Ontboezemingen' dacht ik bij mezelf dat dit wel eens een ideale strip voor Olsimar zou kunnen zijn. ;)

 

attachicon.gifWP_20151212_11_40_58_Pro.jpg

 

Jammer van die hardcovers.

Indien het softcovers waren zou ik er ook wel een paar van kopen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Inferno heb ik ook nog even laten liggen. Weet niet of ik dat wat ga vinden en vind hem ook nog al aan de prijs. €29,95 voor 112 blz. :(

 

Ik vind de prijsstelling van Daedalus voor strips als Mjölnir, Erik de Rode en Inferno te hoog. Afgezien voor een dedi ga ik die niet kopen. Ik wil wel eens zien of andere stripliefhebbers er hetzelfde over denken. 

Link naar reactie

Nogal wat stripparels aangekocht.  Veel centjes verdaan... Van de nieuwigheden zal ik 'Trashed' en 'Sykes' waarschijnlijk ook nog aanschaffen volgende week...

 

Bij het doorbladeren van 'Ontboezemingen' dacht ik bij mezelf dat dit wel eens een ideale strip voor Olsimar zou kunnen zijn. ;)

 

attachicon.gifWP_20151212_11_40_58_Pro.jpg

 

Daredevil was bij mij nog niet binnen. Een doos niet geleverd, twee weken geleden. 

Link naar reactie

Daar hadden ze deel 1 gisteren niet. Ik zie wel dat prijzen weer naar boven bijgedteld zijn. Waarschijnlijk doordat er nu op gezocht wordt. Doen ze altijd.

Locke and keybox was vorige week 68 euro. Nu 73.

Ze passen soms prijzen aan ifv de klant. Bijvoorbeeld als het een tijdje in je zoeklijst staat gaat er plots een korting op komen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...