Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Donald Duck Winterboek.

Echt waar.

DD schijnt het in NL heel goed te doen, maar hier krijgen we er nauwelijks iets van te zien. Dus ik was nieuwsgierig.

 

Verder: Zwijgen als vermoord, en de nieuwe XIII, Bob Morane en Jeremiah. Ik koop zelden zo veel strips tegelijk, maar als ik nog langer wachtte, was mijn been afgebeten.

Link naar reactie

Toch wel. Vijftig jaar geleden...(snik), toen ik een kind was lagen de boeken van Donald Duck overal te koop waar strips lagen. Het tijdschrift was ook te koop in elke krantenwinkel.

Of ik de enige was die dat kocht weet ik niet, maar Donald Duck was wel overal zichtbaar aanwezig.

Nu moet je echt gaan zoeken, wil je hier nog iets vinden ...

Link naar reactie

Typisch een Nederlander..ik verwacht dat dat bij jullie net zo groot is als hier. Je wordt er mee doodgegooid die Donald Duck en iedereen is of was wel fan. Hoe kijken jullie tegen hem aan? Niet bijzonder of toch wel leuk?

Er was wel eens een tekenfilm op tv, die vond ik als kind wel leuk. Strips ben ik eigenlijk nooit tegengekomen.

Link naar reactie

Ik heb dat als kind wel eens gelezen, maar heeft me nooit aangesproken. Ik las dan weer wel Jommeke en dat is in Nederland dan weer niet zo bekend of vergis ik me?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik denk dat ik hier straks een zaakje kan doen op mijn werk. Er is een boekenverkoop voor het goede doel. 2 euro per boek, 5 euro voor drie. Ik zag er alvast alle drie in het Frans verschenen Blueberry-integrales liggen, in feite recensie-exemplaren voor de Waalse kant van de krant.

Link naar reactie

Ik heb vorige week 3 integrale boeken gekocht van De Smurfen die uitgegeven worden door Papercutz. 

 

Gezien de prijs kwaliteit verhouding wilde ik jullie deze laten zien. Het 4e boek staat gepland voor 1 november 2016.

Alle verhalen worden chronologisch uitgegeven. In elk deel staan ongeveer 6 verhalen waaronder ook alle verhalen van Johan en Pirrewiet waar de Smurfen in voor komen. Het boek ziet er zeer mooi uit inclusief het gebruikte papier en het extra materiaal over Peyo. Ik vond het echt de moeite waard. Ik heb ook contact gehad met initiator van dit project genaamd Matt Murray en in principe gaan alle smurfen albums uitkomen in dezelfde editie, maar dit hangt af van de verkoop van de 1e 3/4 delen. Helaas gaan we naar euro/dollar pariteit, maar ze zijn te koop voor 16-18 dollar.

 

P.S. Taal is Engels. 

 

De cover:

 

SMURFS_Anth1-FrontCOV.jpg

 

 

 

http://papercutz.com/kids-comics-graphic-novels/the-smurfs

Link naar reactie

Vandaag de Brusselse handelaars gesteund: eindejaarsaankopen in stripwinkels (nieuw en tweedehands):

- Love, 2 delen

- Beauté (deel 1 had ik nog)

- Miss Pas Touche (van dezelfde auteurs)

- Jules -deel 5- van Emile Bravo (nu is mijn reeks compleet)

- Petit Poilu (voor de jeugd)

- Steve & Angie (Antoine Perrot) en Les enquetes insolites des maîtres de letrange (Li-an) - kende ik niet, maar gekocht omdat het er zo tof uitziet.

Link naar reactie

Hoe bevalt beaute? Ik twijfel om de integrale aan te schaffen!

Goh...Ik vind het fenomenaal getekend...

Maar ik ben er toch niet in geslaagd de drie delen uit te lezen...Ik vond het een beetje flauw qua scenario.

Misschien moet ik het nog eens proberen...Ergens is die box met drie boeken natuurlijk wel een hebbeding...

Dat ziet er echt heel mooi uit. Maar ik had het al in het Engels.

Link naar reactie

Het kleine circus ligt nu bij de drukker. Over een week of twee hebben wij het binnen en daarna gaat het de verdeling in. Ik heb twee pagina's geüpload hier op het forum onder "help eens een vertaler".

 

Dat Franse boek is ter gelegenheid van 50 jaar Philemon. Het verhaal van dik 20 pagina's heeft ooit in Pilote gestaan, soort voorloper van Philemon. L'eau qui fait pschlouk.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik heb gister de integrale editie van Chlorophyl gekocht. Het is uitgegeven door Scratch. Mooie editie (maar dat geldt volgens mij zo'n beetje voor alle integralen die nu worden uitgegeven:)). Er zitten 40 pagina's extra Achtergronddossier in. Daarnaast 3 korte 'bonus' verhalen van Macherot die verschenen zijn in Kuifje weekblad.

 

Ook de integrale van Guus slim gekocht. Uitgegeven door Arboris. Er komen 6 delen van. Prima uitgave op mooi papier.

 

Blueberry integrale zou 20 nov verschijnen, maar was nog niet binnen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...