Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Ik kwam heer Linthout tegen op de BB en ik roep nog "Heer Linthout", maar hij was druk met (ik denk) zijn vrouw aan't praten, dus was het gemakkelijk om me te negeren. Ik had nochtans een kadootje bij.

Je negeren? Ik heb jou totaal niet gezien of gehoord , ik weet niet waarover je het hebt!

Ik zou het trouwens bijzonder op prijs gesteld hebben als u zichzelf even voorstelde aan mij!

Je zult wel 'heer Linthout' geroepen hebben maar dat hoor ik tien keer op een dag als ik daar zit...

(ik heet trouwens Willy)

Ik vind het altijd leuk om mensen van het forum te ontmoeten en een babbeltje te doen.

Wat denk je, dat mijn nek te dik is om met jou te praten? Verkeerd ingeschat hoor!

Ik had het wel erg druk met van alles maar dat mocht ons niet beletten om een babbeltje te doen

op een stiller moment. Hopelijk volgende keer beter.

Link naar reactie

Geen schrik dat het boek dan vuil wordt op zo'n café tafel? 

Waar ik op café ga kan ik geen boek lezen hoor! 

In wat voor vunzige cafés zit jij zeg?

Waar ik ga is het kraaknet.

En als er toch ene op een tafel gebraakt heeft ga ik  aan de volgende tafel zitten!

Mijn boeken ruiken wel allemaal naar goedkoop bier, dat is wel weer een nadeel...

Maar ik heb er ook een paar die naar Martini en naar sterke drank ruiken.

Die boeken bewaar ik apart in een gesloten kast, zulke boeken verdienen toch een betere plaats dan de rest.

Link naar reactie

Op cafe lezen ?

En hoe zit dat dan met het lawaai ? Das toch storend

Ik lees het liefst s' nachts ast vrouwke slaapt en de kids.

Zaaaaalig

kan dan wel eens pikken smorgens maar da pakken we er bij

Gelijk heb je!!! Helaas slaapt mijn vrouw bijzonder weinig. (familie van Napoleon)...

Maar gelukkig zijn er ook rustige cafés.

Link naar reactie

In wat voor vunzige cafés zit jij zeg?

Waar ik ga is het kraaknet.

En als er toch ene op een tafel gebraakt heeft ga ik  aan de volgende tafel zitten!

Mijn boeken ruiken wel allemaal naar goedkoop bier, dat is wel weer een nadeel...

Maar ik heb er ook een paar die naar Martini en naar sterke drank ruiken.

Die boeken bewaar ik apart in een gesloten kast, zulke boeken verdienen toch een betere plaats dan de rest.

:e007:  :e007:  :e007:

Link naar reactie

De bouncer bevat de eerste zeven albums. Dewelke je in het NL niet makkelijk meer terugvindt. Deel 8 en 9 (Too hell and back) zitten er niet bij.

Het valt me op dat het eerste verhaal direct 124 pagina's telt. Van zeven onderverdelingen is geen sprake in het boek, er staan zelfs nergens de aparte titels van de boeken vermeld.

Er is wel een leeslint (voor de liefhebbers) :e012: .

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...