Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Feestweek HBL, bezoekje aan Gobelijn en inwisselen boekenbonnen elders:

XIII mystery 9
Miss oktober 4
De nar
Onthoofde arenden bundelingen 8 & 9
Stern
14-18: de weg naar de hel
Heroveringen 1
Sara Lone 1 & 2

+ 5x Rob & kwab op 2e hands markt vlakbij.

Amai mijn budget!

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Gisteren in Breda:

 

Rhonda # 2 : Rebecca (Dossier-editie gesigneerd en met dedicase door Hans van Oudenaarden)

 

Guardian # 2 : Gillian - Edward (HC, gesigneerd en met dedicase door Robbert Damen)

 

Dirkjan # 21 (Gesigneerd en met dedicase door Mark Retera)

 

XIII Mystery # 9 : Felicity Brown

 

Love in vain (bij Sherpa)

Link naar reactie

Heb rap eens de eerste pagina's van het eerste verhaal gelezen (had er nog nooit iets van gelezen). Dat is heel goed te vergelijken met de Kuifje's van die periode (tot en met de pofbroek toe).

 

Is dat leesbaar? Voor mij wel. Je moet het gewoon met de bril van toen bekijken. Heb onlangs de Superman Chronicles Vol.1 gelezen en je kan niet anders zeggen dan dat het complete brol is. Nochtans vind ik het fantastisch om te lezen.

 

Voor wat Bonanza betreft: dat is inderdaad niet meer te bekijken, maar dat is zo voor bijna alle cowboyfilms van die tijd (en daarvoor).

Link naar reactie

Voor wat Bonanza betreft: dat is inderdaad niet meer te bekijken, maar dat is zo voor bijna alle cowboyfilms van die tijd (en daarvoor).

Hum. Nu ga je toch te ver vind ik. :e006:

De jaren 60 hebben anders wel prachtige spaghetti westerns voortgebracht geregisseerd door oa Leoni, Corbucci, Castellari die nog allemaal perfect bekijkbaar zijn en nog een grote following hebben. En ook in de States werden toen prachtige westerns (met oa James Stewart, John Wayne,...) gedraaid  die nu nog met regelmatig klok op de buis worden gespeeld. Van klassiekers uit die tijd zoals Magnificent Seven of The Wild Bunch zwijg ik dan nog.

Los hier van : Bonanza heb ik nooit bekijkbaar gevonden :e005:

Link naar reactie

Hum. Nu ga je toch te ver vind ik. :e006:

De jaren 60 hebben anders wel prachtige spaghetti westerns voortgebracht geregisseerd door oa Leoni, Corbucci, Castellari die nog allemaal perfect bekijkbaar zijn en nog een grote following hebben. En ook in de States werden toen prachtige westerns (met oa James Stewart, John Wayne,...) gedraaid  die nu nog met regelmatig klok op de buis worden gespeeld. Van klassiekers uit die tijd zoals Magnificent Seven of The Wild Bunch zwijg ik dan nog.

Los hier van : Bonanza heb ik nooit bekijkbaar gevonden :e005:

Ja maar die spaghetti westerns zijn toch eerder van de tweede helft van '60 (net als de Peckinpah films). En die 'klassieke' jaren '50 westerns zijn soms toch verschrikkelijk racistisch en banaal. Er zijn er natuurlijk wel goede bij zoals de John Ford films, High Noon etc.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...