Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

De post bracht op zaterdag:

 

January Jones # 7 - Het lijk van Lenin (Dossier-editie voorheen via Catawiki)

 

NB: nu via DLC verkrijgbaar en op beurzen zo lang de voorraad strekt.

 

Vorige week was deze voor het eerst verkrijgbaar op het Brabants Stripspektakel in Veldhoven.

 

Ook tijdens het Stripfestival Breda op 10 en 11 oktober te koop bij de DLC/Eppo-stand.

Link naar reactie

Mijn ssz kon hem voor die prijs bestellen maar ik weet niet of dat direct bij deadalus wordt besteld of via een distributeur.

Destijds had ik wel interesse in deze serie maar het was mij toch wat te duur. Toen heb ik ze maar gelezen vanuit de bibliotheek. Ik vond het allemaal wel intrigerend, zeker geen must have maar voor een leuk prijsje zou ik deze reeks wel aanschaffen.

Mocht je eens willen informeren bij je ssz, ik ben wel nieuwsgierig.

Link naar reactie

Nou ja ik heb gebeld en hij deed wat schimmig. De op een na laatste keer dat ik er was vroeg ik naar de serie, hij zocht het op en zei 4 albums+box €25,95. Dus ik bestelde hem. Ik vermoed dat hij bij bestellen zijn fout tegen kwam, dus album 4+box ipv alle 4 in box maar het gevoel had dat belofte schuld maakte...misschien ga ik er nog mee terug, voelt niet goed zo...maar wel nadat ik ze voorzichtig gelezen heb!;-)

Link naar reactie

De 1e Sandman bundeling is wel niet echt de beste van de reeks, al staan er wel 2 ijzersterke korte verhalen in (het verhaal in de diner en het eerste Death verhaal). De latere zijn van veel hoger niveau dus niet afhaken als deze een beetje tegenvalt is mijn advies :)

 

Zeker niet afhaken idd :e012: (plugplug) ik ben nog altijd zéér trots op onze vertalers die getweeen er een fiks project van gemaakt hebben.Ik ben van mening dat de geest van Gaiman er zeker te pakken voor hebben

Link naar reactie

Django (Engelse versie) 

Grandville ook Engels, Blacksadachtige strip ziet er heel goed uit, ik heb er nu 2 delen van. Eerste deel smaakte naar meer vandaar gekocht.

 

Er bestaan 4 delen van Grandville:

    Grandville

    Grandville, Mon Amour

    Grandville, Bete Noire

    Grandville, Noel

 

Het  meest recente deel verscheen in 2014-11. Ik hoop in december op een nieuw deel

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...