Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Volgens tekenaar Reculé, in een interview dat deze week op onze site verschijnt, zijn er momenteel heel wat westernprojecten bij verschillende uitgeverijen. Het Undertaker-effect?

Link naar reactie

Over Undertaker gesproken. Deze westernstrip over nota bene een doodgraver komt er in vertaling aan in oktober:

 

Stern-1.jpg

 

Deel 1, De Doodbidder, de Zwerver en de Moordenaar kent de volgende verhaalsamenvatting: "Kansas 1880. Elijah Stern, de plaatselijke doodbidder, leidt een rustig en eenzaam bestaan tot hem wordt gevraagd een lijkschouwing te verrichten op een man die dood is aangetroffen in een bordeel. Hij werpt zich op als politiearts en ontdekt dat er geen sprake is van een natuurlijke dood. Tegen zijn wil raakt hij betrokken bij een echt onderzoek. Maar Stern weet niet dat de oplossing van deze zaak te vinden is in zijn eigen verleden."

Link naar reactie

Leuke vondst gedaan in Beo (Antwerpen) vandaag : de vier delen van 'Blast' tweedehands aan 15 euro per deel en in uitstekende staat. Dit was dé kans voor mij. Ik had de twee eerste delen al gelezen uit de lokale bieb, er enorm van genoten maar de nieuwprijs hield me wat tegen om ze dan ook onmiddellijk te kopen. Dus nu was het moment aangebroken. Voor 60 euro de hele reeks. Ga me er eens goed voor zetten. Want deel 3 en 4 nog nooit gelezen maar wel niets dan goeie besprekingen gelezen. Ikke blij !

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Leuke vondst gedaan in Beo (Antwerpen) vandaag : de vier delen van 'Blast' tweedehands aan 15 euro per deel en in uitstekende staat. Dit was dé kans voor mij. Ik had de twee eerste delen al gelezen uit de lokale bieb, er enorm van genoten maar de nieuwprijs hield me wat tegen om ze dan ook onmiddellijk te kopen. Dus nu was het moment aangebroken. Voor 60 euro de hele reeks. Ga me er eens goed voor zetten. Want deel 3 en 4 nog nooit gelezen maar wel niets dan goeie besprekingen gelezen. Ikke blij !

 

Goede koop !! 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Stripfestival Middelkerke :

 

- zoon van 8 jaar : FC De Kampioenen (3 x), Urbanus (5 x), Jommeke (3 x), Sus en Wis (2 x)

 

- dochter van 11 jaar : Claire (5 x)

 

- ikzelf :

 

* Reis naar de schaduwen¨

* Kramikske (2 x)

* Jaap (alle 16 delen !!!)

 

Vooral met die laatste was ik héél content: in de grabbelbakken in de laatste tent : 5 albums voor 11 euro. En alle 'Jaap'-albums zijn in prima staat en in eerste druk (al is het eerste voor mij veel belangrijker dan het tweede).

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Volgens tekenaar Reculé, in een interview dat deze week op onze site verschijnt, zijn er momenteel heel wat westernprojecten bij verschillende uitgeverijen. Het Undertaker-effect?

 

 

Hoelang is die Undertaker uit? 6 maanden? 

Dan moeten die tekenaars zich toch spoeden om mee te springen op de bandwagon (sic)

Link naar reactie

In een boekhandeltje in Aubenas: Garage de Paris, verhaaltjes over tien klassieke automobielen.

Op de Gentse feesten uit de tweedehandsbakken van Adhemar:

421 - Het eeuwige rijk en De Karlovdrempel

Sarah Spits - Yeren

Tanguy en Laverdure - Gevangene van de Serviërs

Rob & Kwab - Het fopklooster

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ook opgemerkt: "Jammer dat Glénatop pagina 33 (!) en enkele volgende precies verkeerde kleurprofielen gebruikte waardoor het diepzwart een flets zwart is. Ons grafisch hart bloedt bij het zien van zulke druktechnische tekortkomingen."

http://www.stripspeciaalzaak.be/2015_Besprekingen/Derde-Testament-Julius-4.htm

Ik heb hem net gelezen en was benieuwd naar dit probleem, maar in mijn uitgave is het wel ok. Ik heb gewoon keurige zwarttinten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...