Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Prins van de nacht 7. Had dat hier meer verwacht. 

Mooie tekeningen, degelijk verhaal, maar weinig vernieuwend en minder boeiend dan de eerste reeks.

Spijtig dat de lay-out van de rug weer moest veranderen.

 

waarom vraag ik me af, waarom moet hier een vervolg op komen, net zoals sprinkhaan.....dat zijn toch afgesloten reeksen? mij niet gezien hoor!

Link naar reactie

Dik en zwaar ;)

 

Wat in gebladerd. Ik zie veel prentjes die doen denken aan de TV serie. De farm van S2, de gevangenis van S3 en het stadje van de Governor. Maar wait and see...

 

de comics zijn natuurlijk veel beter. alleen het personage van shane om maar iets te noemen...niet dat de tv reeks slecht is, maar de boeken zijn toch stukken beter.

Link naar reactie

Dik en zwaar ;)

 

Wat in gebladerd. Ik zie veel prentjes die doen denken aan de TV serie. De farm van S2, de gevangenis van S3 en het stadje van de Governor. Maar wait and see...

 

Eenmaal je erin begint... Ik deed er destijds drie dagen over om die bundel uit te lezen en dat was in de week op werkdagen. The Walking Dead comics zijn echte pageturners. De tweede compendium leest ook zo vlot en ik kijk al uit naar de derde die normaal gezien dit jaar nog in de winkel zal liggen. 

Link naar reactie

Eenmaal je erin begint... Ik deed er destijds drie dagen over om die bundel uit te lezen en dat was in de week op werkdagen. The Walking Dead comics zijn echte pageturners. De tweede compendium leest ook zo vlot en ik kijk al uit naar de derde die normaal gezien dit jaar nog in de winkel zal liggen.

 

Remember, remeber, it wil be before November B)

Link naar reactie

Ik ben content dat ge die boekjes op een rommelmarkt gevonden hebt. Toen ik nog ouwe strips zocht, ging ik ook graag naar rommelmarkten en stoffige winkels vol boeken en strips. ;)

De dingen die ik nu zoek, vind ik hier niet, ouwe engelstalige comics kom je niet tegen op rommelmarkten. En op het Internet zoeken is helemaal zo leuk niet. De boekjes toegestuurd krijgen, en uitpakken is wel leuk, maar het zoeken en vinden, dat is weg. 

Link naar reactie

Ik ben content dat ge die boekjes op een rommelmarkt gevonden hebt. Toen ik nog ouwe strips zocht, ging ik ook graag naar rommelmarkten en stoffige winkels vol boeken en strips. ;)

De dingen die ik nu zoek, vind ik hier niet, ouwe engelstalige comics kom je niet tegen op rommelmarkten. En op het Internet zoeken is helemaal zo leuk niet. De boekjes toegestuurd krijgen, en uitpakken is wel leuk, maar het zoeken en vinden, dat is weg. 

Dat is zo...Gelukkig ga ik nu en dan nog eens naar Amerika...Daar vind je die oude comics wel op markten...En dikwijls heel goedkoop.

Link naar reactie

Ik maak er misschien een grap over maar het is idd een mooie vangst, en zeker die met sticker, die vond ik op rommelmarkten alleen maar zonder sticker of zwaarbeschadigd...

Yep, de ganse reeks met sticker verzamelen is een van de laatste uitdagingen voor recente strips. Sommige zijn echt moeilijk te vinden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...