Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Veel bezoekers in pak en de eigenaar deed nogal kortaf en onvriendelijk - ben er snel weg gegaan.

 

Zonde, er werd een boekje gesigneerd, "Les sculpteurs de BD" en je had de hand kunnen schudden van een resem beeldenmakers waaronder Michel Aroutcheff, Jean-Marie Pigeon, Alexis Poliakoff, Dominique Mufraggi, Pascal Rodier, Etienne Aillaud en een onderknuppel van Leblon-Delienne waarvan je vast dit beeld in huis hebt:

 

PHIST02201.jpg

 

Altijd in je nette kleren naar de Rue Dante, Erik!

Link naar reactie

Ik heb het enkel over de tekeningen. Van zodra een personage wat meer op de achtergrond staat, wordt het nauwelijks nog uitgewerkt. Handen zien er lelijk of onkundig uit. Je ziet in tekstballonnen zelfs nog resten van hulplijntjes voor de lettering. Voor mij hoeft het niet afgelikt te zijn, zeker niet, maar ik heb toch de indruk dat er hier met de pet naar gesmeten werd.

Link naar reactie

Ik heb het enkel over de tekeningen. Van zodra een personage wat meer op de achtergrond staat, wordt het nauwelijks nog uitgewerkt. Handen zien er lelijk of onkundig uit. Je ziet in tekstballonnen zelfs nog resten van hulplijntjes voor de lettering. Voor mij hoeft het niet afgelikt te zijn, zeker niet, maar ik heb toch de indruk dat er hier met de pet naar gesmeten werd.

 

Nu ben ik wel heel benieuwd!

Hij ligt al in de winkels dus?

Link naar reactie

Ik heb hem al gelezen , het oogt inderdaad wat slordig , zeker met dat zwart maar het verhaal is wel ok

veel stof tot nadenken , laat dat vervolg maar komen

Het zwart tussen de kaders had ik zelf ook achtergelaten. 

Toch vind ik het goed getekend. Als je gaat vergelijken met zijn voorganger kun je er altijd een probleem van maken. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...