Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Besteld via internet:

 

Saga 3

Planetoid 1

 

Laten opzijleggen in de ssz

 

Aama 1

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

aama 1 in het engels (sorry sherpa, maar euh....tja.)

new lone wolf & cub 1. lone wolf & cub is mijn favoriete stripreeks aller tijden. 28 delen. perfect afgerond. Een doorstart kan alleen maar de boel om zeep helpen. Dit is een schaamteloze titel, met alleen new ervoor. Het ruikt naar platte commercie als een rot ei bij een lekkende ui. Maar ik las dit al online en 't is een beest van een strip!

Link naar reactie

Tweedehands ingeslagen bij Adhemar:

4x Jerry Spring en twee cartoonboeken van Professor Pi

Het Lot, het laatste album van Loisels Peter Pan dat ik nog miste

Tussen aarde en licht, zodat ik eindelijk de eerste vijftien Thorgals eens achter elkaar kan lezen

albums van Chlorophyl en Aldebaran om de collectie aan te vullen

Link naar reactie

Via Midtown Comics... beetje jammer dat ik inklaringskosten moest betalen, maar blij dat ik er nog een heb kunnen vinden.

 

Waarom niet gewacht op de nieuwe HC reprint? Kan op Amazon al ingeschreven worden. Die herdruk is een stuk goedkoper dan de eerste Before the incal - Classic Collection. Niet gelimiteerd, but who cares bij een buitenlandse uitgave. 

Link naar reactie

Waarom niet gewacht op de nieuwe HC reprint? Kan op Amazon al ingeschreven worden. Die herdruk is een stuk goedkoper dan de eerste Before the incal - Classic Collection. Niet gelimiteerd, but who cares bij een buitenlandse uitgave. 

 

Deze is op 32 cm formaat en de reprint is comicbook formaat.

Link naar reactie

Gisteren bij de SSZ:

Typhaon

Het zotte geweld

De Campbells 1

De Kat 1

Folies Bergere

 

Vandaag op de boekenmarkt:

Ravian 10 - 13

Boerke in Hollywood

XXe Ciel.com 2

Zara - De Holle Aardes

Carapaces

Er was eens 1 + 2

Cyrrus

Mobilis 2

Posthume onthullingen

Quintos

De schaduw van de raaf

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...