Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Nieuwe (online) aankopen deze week. Toch maar eens aan Kuifje beginnen. Heb vroegâh wel eens een Kuifje uit de bieb geleend, maar dat is al te lang geleden. Benieuwd hoe die klassiekers me gaan bevallen. Ik kijk ook uit naar dat boekje van Becky Cloonan te lezen. Het is een beetje klein, maar mooie tekeningen!

 

E532133E-C98C-4020-A1BB-5FBEB4EFA3F9_zps

Link naar reactie

Damn, ik wist niet van het bestaan van dat boek van Cloonan af. Uitgeverij "Lounak Books", t'is nie moeilijk da'k er niet van wist... Heb de erin opgenomen verhalen (nl.  Wolves, The Mire & Demeter) altijd al willen lezen.   Wordt bestellen...en'k heb al zoveel gekocht.... 

 

Stuur me even een PM als je interesse hebt. Ik heb er twee gekocht om de verzendkosten iets te drukken.

Link naar reactie

In De Poort (Gent) : NIEUW

- Otto 3 (mét tekening van Frodo De Decker)
- Trollen van Troy 17
- Garulfo 5
- Petit Poilu 15 (voor mijn zoon)

In Adhemar (Gent) : TWEEDEHANDS

- Tamara 4 (voor mijn dochter)
- Man van papier
- Stany Derval : omnibus
- 5 Jommeke-albums (voor mijn zoon)

 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Dat kan ik zeker beamen. Heb nu bijna twee planken vol staan met Humanoids boeken en stuk voor stuk prachtig ingebonden en de meeste ook nog met een bookmark.

 

Ik heb een aantal jaren geleden de integrale versie van de Metabaronnen van Humanoids op de kop kunnen tikken. Schitterend uitgegeven..

post-143-0-80748700-1403382285_thumb.jpg

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Afgelopen weekend de originele In de ban van de ring stripboeken gecompleteerd. Vervolgens een trip gehad langs diverse stripwinkels waar ik helaas niets van mijn gading vond en tot mijn walging bij één van die winkels moest constateren dat er prijstickertjes op de voorzijde van de boeken zaten. Wat me te meer irriteerde was het feit dat ik ik prijzen zag die hoger waren dan de prijzen die standaard op de boeken gedrukt was....

Link naar reactie

Afgelopen weekend de originele In de ban van de ring stripboeken gecompleteerd. Vervolgens een trip gehad langs diverse stripwinkels waar ik helaas niets van mijn gading vond en tot mijn walging bij één van die winkels moest constateren dat er prijstickertjes op de voorzijde van de boeken zaten. Wat me te meer irriteerde was het feit dat ik ik prijzen zag die hoger waren dan de prijzen die standaard op de boeken gedrukt was....

 

Buddy's?? ;-)

Link naar reactie

Wat me te meer irriteerde was het feit dat ik ik prijzen zag die hoger waren dan de prijzen die standaard op de boeken gedrukt was....

 

Dat hoeft geen opzet van de handelaar te zijn. Vaak worden in januari prijzen verhoogd door de uitgevers en die ben je in Nederland nog altijd verplicht te volgen. Dan komt bijvoorbeeld een Dargaud van 6,50 opeens op 6,95, enzovoorts. De voorraad ligt er nog en wordt vervolgens met oude prijsopdruk maar tegen de nieuwe prijs uitgezet in de winkels. Ik vind dat ook wel eens irritant, maar het is niet anders...

Link naar reactie

Dat hoeft geen opzet van de handelaar te zijn. Vaak worden in januari prijzen verhoogd door de uitgevers en die ben je in Nederland nog altijd verplicht te volgen. Dan komt bijvoorbeeld een Dargaud van 6,50 opeens op 6,95, enzovoorts. De voorraad ligt er nog en wordt vervolgens met oude prijsopdruk maar tegen de nieuwe prijs uitgezet in de winkels. Ik vind dat ook wel eens irritant, maar het is niet anders...

 

Wel, mijn eigen prijzen ken ik uit mijn hoofd en wij zullen nóóit onze prijzen aanpassen - in ieder geval niet omhoog ;) Want daar ging het mij vooraleerst om, dit was Justice die standaard voor 44,95 verkocht wordt en dus niet voor 49,99 wat het stickertje suggereerde. Die shop heeft voor mij afgedaan...

 

 

 

Buddy's?? ;-)

 

die vat ik niet... een winkel die zo heet?

 

....edit... heb net een aantal enquete's al door zitten nemen en ja, dus - een winkel die zo heet :) Ik ben maar een domme Hollander...

Link naar reactie

Ik heb die commentaren ook al veel gelezen. In elk geval vind ik de soepelere lijnvoering beter en vrolijker ogen. De fiftiesverhalen zouden dan weer meer aansluiten bij Danny's klassieke successen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...